اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

خریدهای جدید بارسلونا مجوز بازی ندارند! / بررسی بحران اقتصادی در اردوی آبی‌اناری‌ها

به دلیل مشکلات گسترده اقتصادی باشگاه بارسلونا، خریدهای جدید تابستانی مثل آگوئرو و ممفیس هنوز مجوز بازی در لالیگا را کسب نکرده‌اند.

خریدهای جدید بارسلونا مجوز بازی ندارند! /  بررسی بحران اقتصادی در اردوی آبی‌اناری‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس، باشگاه بارسلونا در تابستان کنونی با توجه به وضعیت آشفته اقتصادی سعی داشت با خرید بازیکنان آزاد بتواند ترکیب خود را تقویت کند. آنها در این تابستان «ممفیس دپای»، «سرخیو آگوئرو» و « اریک گارسیا» را رایگان خریداری کردند ولی اکنون قادر نیستند از آنها استفاده کنند.

طبق گزارش رسانه‌های اسپانیایی، مشکل اقتصادی باشگاه بارسلونا به قدری بزرگ و جدی است که نمی تواند حتی مجوز بازیکنان خریداری شده را از لالیگا دریافت کند. این باشگاه که بیش از 1.17 میلیارد یورو بدهی به ثبت رسانده بود حالا باید میلیون‌ها یورو از دستمزد بازیکنانش کم کند تا بتواند تعادلی در وضعیت مالی خود ایجاد سازد.


بارسلونا فصل گذشته تنها به کسب قهرمانی در کوپادل‌رسید و در لالیگا پس از اتلتیکو و رئال به رده سوم رضایت داد

این در  حالی است که هنوز باشگاه بارسلونا با مسی تمدید نکرده و مشخص نیست که چه میزان حقوق باید به حساب فوق ستاره آرژانتینی واریز شود. بارسلونا اگر بخواهد هم قرارداد مسی را بدون مشکل تمدید کند و هم مجوز بازی 3 خرید خود را از لالیگا بگیرد موظف است که بازیکنان خود را به فروش رساند.

باشگاه آبی‌اناری‌ قصد دارد دمبله، اومتیتی، کوتینیو و میرالم پیانیچ را به تیم‌های دیگر واگذار کند و بتواند میزان خوبی از فروش این بازیکنان بدست آورد.

نکته مهم اینجاست که مصدومیت دمبله در مسابقات یورو 2020 و دوری 3 ماهه این بازیکن از میادین فوتبال باعث شده که هم مشتری برای این بازیکن کمتر و هم قیمتش کاسته شود. باید دید بارسلونا چگونه می خواهد مشکل بزرگ اقتصادی خود را حل کند.

اسپورت گزارش داد که بارسلونا درها را برای فروش گریژمان نیز باز گذاشته و هر باشگاهی بخواهد می‌تواند ستاره فرانسوی این تیم را خریداری کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول