اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  امنیتی و دفاعی

نشست سرلشکر باقری با فرماندهان نیروی زمینی سپاه/ بررسی تحرکات و رویدادهای پیرامون کشور

نشست فرماندهان و مسئولان ارشد نیروی زمینی سپاه، با حضور سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در ستاد این نیرو برگزار شد.

نشست سرلشکر باقری با فرماندهان نیروی زمینی سپاه/ بررسی تحرکات و رویدادهای پیرامون کشور

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری فارس، نشست فرماندهان و مسئولان ارشد نیروی زمینی سپاه، با حضور سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح  در ستاد این نیرو برگزار شد.

در این نشست که صبح امروز در ستاد فرماندهی نیروی زمینی سپاه برگزار شد، سردار سرتیپ پاسدار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه و نیز فرماندهان قرارگاه‌های تابعه این نیرو، در گزارش‌هایی جداگانه، وضعیت آمادگی‌های دفاعی و نظامی در جغرافیای ماموریتی را تشریح کردند.

ارزیابی و بررسی تحرکات و رویدادهای امنیتی، تبادل نظر پیرامون موضوعات مختلف امنیتی، دفاعی و نظامی در تامین امنیت پایدار و تعمیق اشراف اطلاعاتی بر تحرکات در مناطق پیرامون کشور از دیگر بخش‌های این نشست با حضور رئیس  ستاد کل نیروها مسلح بود.

سرلشکر باقری در این نشست با قدردانی از اهتمام و تلاش‌های خستگی‌ناپذیر نیروی زمینی سپاه در تامین امنیت پایدار در مناطق ماموریتی مرزی به ویژه در شمال غرب و جنوب شرق کشور گفت: به رغم توطئه‌ها و نقشه‌های دشمنان در توسعه تهدید در مناطق مرزی و پیرامونی کشور عزیزمان که برای جبران شکست‌های زنجیره‌ای خود در منطقه دنبال می‌شود، به فضل الهی وضعیت امنیتی مرزها در همه شاخص‌ها از رشد مثبت و اطمینان بخشی برخوردار است و این نشانگر تلاش موثر، کارآمد و نتیجه بخش نیروی زمینی سپاه و سایر نیروهای عهده دار مأموریت امنیت مرزی است.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با تحسین اقدام و همت بالای سرلشکر حسین سلامی در دوره جدید فرماندهی سپاه برای ارتقای توان و آمادگی‌های یگان‌های مردم پایه نیروی زمینی سپاه و تاکید بر دستاوردهای راهبرد امنیت مردم محور، به تاثیرگذاری مشارکت و نقش آفرینی مردم بومی در امنیت مناطق مرزی اشاره و یادآور شد: اقدامات مردم یاری و حمایت از اقشار محروم و کم برخوردار و بهره گیری از ظرفیت های گوناگون عمرانی و خدماتی نیروهای مسلح در کمک به دولت و محرومیت زدایی، راهبردی است که تجلی و تاثیر آن در جغرافیای ماموریتی نیروی زمینی سپاه به خوبی نمایان و آشکار است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول