اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رادیو و تلویزیون

مستند «پیله» محمد کارت سوژه به اضافه مستند شد

مستند «پیله» ساخته محمد کارت در برنامه «به اضافه مستند» پخش می‌شود. مهمان این قسمت از برنامه سوژه اصلی فیلم مستند «خط باریک قرمز» است.

مستند «پیله» محمد کارت سوژه به اضافه مستند شد

به گزارش خبرگزاری فارس، سی‌ و چهارمین قسمت از فصل چهارم برنامه تلویزیونی «به اضافه مستند» با پخش و بررسی مستند «پیله» به کارگردانی محمد کارت روی آنتن شبکه مستند خواهد رفت.
مستند اجتماعی «پیله» با موضوع رهایی از اعتیاد و مواد مخدر تولید شده و با نگاهی آسیب‌شناسانه سعی می‌کند نگاه افراد جامعه را نسبت به بهبود یافتگان از بیماری اعتیاد و مواد مخدر تغییر دهد.
ساخت مستندهایی با مضمون اجتماعی یکی از دغدغه‌های محمد کارت بوده و این مستندساز باسابقه تاکنون مستندهای زیادی را در این ژانر تولید کرده است. او با ساخت فیلم سینمایی «شنای پروانه»، این سوژه را در قالب فیلم داستانی نیز به تصویر کشید.

فیلم مستند «پیله» به کارگردانی محمد کارت و در شبکه مستند تولید شده و در جدیدترین قسمت از برنامه به اضافه مستند از شبکه مستند پخش خواهد شد.

در این قسمت و پس از پخش مستند، میز کارشناسی برنامه با حضور معین باباخانلو، سوژه اصلی فیلم مستند «خط باریک قرمز» برگزار می‌شود. او عضو همان گروه نوجوانان بوده که در کانون اصلاح و تربیت بودند و حالا زندگی جدیدی را شروع کرده استاین قسمت از برنامه، روز سه‌شنبه 15 تیر ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه مستند پخش خواهد شد و بازپخش آن روزهای چهارشنبه 16 تیر ساعت ۸:۳۰ و جمعه 18 تیر ساعت ۱۵ است.

«به اضافه مستند»، مجموعه برنامه تلویزیونی شبکه مستند است که به پخش مستندهای دیده نشده داخلی و خارجی در تلویزیون و بحث کارشناسی پیرامون موضوع مستند می‌پردازد. این برنامه با اجرای امین قدمی، کارگردانی محسن کریمیان و تهیه‌کنندگی یاسر فریادرس با آیتم‌های مختلف سه‌شنبه‌های هر هفته ساعت ۲۰ روی آنتن شبکه مستند می‌رود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول