اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

مقتدایی خطاب به وزیر علوم: تخلفات کنکور در اسرع وقت بررسی شود

نماینده مردم اصفهان در مجلس خطاب به وزیر علوم نوشت: در روزهای اخیر اعتراضات گسترده و مستندی در خصوص سوالات کنکور و نحوه برگزاری آن واصل شده و در راستای عدالت آموزشی و جلوگیری از هرگونه تبعیض و تخلف، ضرورت دارد در اسرع وقت موضوع بررسی و اقدامات لازم بعمل آید.

مقتدایی خطاب به وزیر علوم: تخلفات کنکور در اسرع وقت بررسی شود

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، عباس مقتدایی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی درخصوص برخی تخلفات کنکور خطاب به وزیر علوم نامه‌ای نوشت که متن آن به شرح ذیل است:

همانگونه که مستحضرید در روزهای اخیر اعتراضات گسترده و مستندی درخصوص سوالات کنکور و نحوه برگزاری کنکور، به مجلس، رسانه ها، وزارت آموزش و پرورش و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری واصل شده است. در راستای عدالت آموزشی و جلوگیری از هرگونه تبعیض و تخلف، ضرورت دارد در اسرع وقت موضوع بررسی و اقدامات لازم بعمل آید.

درخصوص نحوه و منابع سوالات کنکور، مطالب مختلفی به همراه مستندات مطرح شده که اذهان را  به سمت وجود جریاتی تحت عنوان مافیای کنکور هدایت کرده است، در همین راستا ضرورت دارد آن وزارتخانه در اسرع وقت شفاف سازی لازم را در دستور کار خود قرار دهند و با فوریت به تخلفات ارائه شده رسیدگی نمایند. از حسن توجه جنابعالی قدردانی می نماید.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول