اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  دولت

دیدار جمعی از وزرا و مسئولان با آیت‌الله رئیسی/ رئیس جمهور منتخب: با تمام توان تحقق عدالت آموزشی را دنبال می‌کنیم

وزرای علوم و آموزش و پرورش، رئیس سازمان حفاظت محیط زیست و معاون علمی رئیس جمهور با حضور در دفتر رئیس جمهور منتخب، با آیت الله رئیسی دیدار و گزارش‌هایی از آخرین وضعیت دستگاه‌های تحت مدیریت خود ارائه کردند.

دیدار جمعی از وزرا و مسئولان با آیت‌الله رئیسی/ رئیس جمهور منتخب: با تمام توان تحقق عدالت آموزشی را دنبال می‌کنیم

به گزارش حوزه سیاسی خبرگزاری فارس، در ادامه دیدارهای اعضای دولت دوازدهم با آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، امروز سه‌شنبه، منصور غلامی وزیر علوم،‌ تحقیقات و فناوری، محسن حاجی‌میرزایی وزیر آموزش و پرورش، عیسی کلانتری رئیس سازمان حفاظت محیط زیست و سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور با حضور در دفتر رئیس جمهور منتخب، با آیت الله رئیسی دیدار و گزارش‌هایی از آخرین وضعیت دستگاه‌های تحت مدیریت خود ارائه کردند.

* دانشگاه‌ها باید برای حل مشکلات اساسی کشور وارد میدان شوند

منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری ظهر امروز سه‌شنبه با حضور در دفتر رئیس جمهور منتخب، با آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی دیدار و گفتگو کرد.

غلامی در این دیدار با تبریک انتخاب آیت‌الله رئیسی از سوی مردم و آرزوی موفقیت برای وی و دولت آینده، گزارشی از وضعیت اقدامات وزارتخانه متبوع خود در زمینه ارتباط دانشگاه با صنعت، آمایش موسسات آموزش عالی و نیز آموزش الکترونیکی و از راه دور ارائه کرد.

 

 

آیت‌الله رئیسی در این دیدار ضمن تشکر از ابراز محبت و گزارش ارائه شده از سوی وزیر علوم گفت: دانشگاه نه در حاشیه بلکه باید در متن تحولات جامعه حضور داشته و نقش‌آفرینی کند و برای حل مسائل اساسی کشور وارد میدان شود.

رئیس جمهور منتخب افزود: ضمن پرهیز از سیاست‌زدگی دانشگاه‌ها، باید تلاش شود دانشجویان و اساتید در فضایی آرام به فعالیت‌های علمی و پژوهشی بپردازند.

رئیسی اظهار داشت: آیین‌نامه ارتقای اعضای هیات علمی باید در راستای تشویق و ارتقای اساتیدی که برای حل مشکلات کشور پژوهش کرده و راهکار ارائه می‌دهند، متناسب‌سازی شود.

* با تمام وجود از جریان علمی کشور حمایت می‌کنم/ یکی از شروط همکاری با دولت اعتقاد به فعالیت‌های دانش‌بنیان است

سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور هم بعد از ظهر امروز سه‌شنبه با حضور در دفتر رئیس جمهور منتخب، با آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی دیدار و گفتگو کرد.

ستاری در این دیدار با تبریک انتخاب آیت‌الله رئیسی از سوی مردم و آرزوی موفقیت برای وی و دولت آینده، گزارشی از آخرین وضعیت برنامه‌ها و اقدامات مجموعه متبوع خود به ویژه در حوزه توسعه اقتصاد دانش‌بنیان ارائه کرد.

آیت‌الله رئیسی نیز در این دیدار با تشکر از اظهار محبت معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و گزارش وی گفت: کل نظام اداری و حکمرانی کشور باید پشتیبان توسعه فعالیت‌های دانش‌بنیان باشند تا گرایش فناورانه و دانش‌بنیان به همه بخش‌های مختلف کشور از صنایع، معادن و کشاورزی و سایر بخش‌ها تسری یابد.

 

 

رئیس جمهور منتخب اضافه کرد: دولت سیزدهم وظیفه خود می‌داند از همه فعالان بخش‌ها و بنگاه‌های دانش‌بنیان حمایت مالی و حقوقی به عمل آورده، موانع و مشکلات پیش روی فعالیت‌های دانش‌بنیان را برطرف کرده و به طور جدی از واردات محصولات مشابه تولیدات این شرکت‌ها جلوگیری کند.

رئیسی با تاکید بر اینکه با تمام وجود از جریان علمی کشور حمایت می‌کنم و یکی از شروط همکاری با دولت آینده اعتقاد به فعالیت‌های دانش‌بنیان است، اظهار داشت: تمام اعضای دولت باید نسبت به حمایت از فعالیت‌های دانش‌بنیان جدیت داشته باشند تا به همگان نشان دهیم که اراده کشور بر رشد شتابان علمی است.

* توسعه پایدار کشور باید با توجه به ملاحظات زیست محیطی صورت گیرد

عیسی کلانتری رئیس سازمان حفاظت محیط زیست عصر امروز سه‌شنبه با آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی دیدار و گفتگو کرد.

کلانتری در این دیدار با تبریک انتخاب آیت‌الله رئیسی از سوی مردم و آرزوی موفقیت برای وی و دولت آینده، گزارشی از مهمترین مسائل محیط‌زیستی از جمله چالش‌های کم‌آبی و فرسایش خاک ارائه کرد.

 

 

آیت‌الله رئیسی نیز در این دیدار با تشکر از اظهار محبت رئیس سازمان حفاظت محیط زیست و گزارش وی گفت: دولت سیزدهم همه راهکارها و راه‌حل‌های ممکن را برای حل بحران کم‌آبی و خشکسالی با کمک مردم مدنظر قرار خواهد داد.
رئیس جمهور منتخب با اشاره به اینکه محیط زیست در قانون اساسی جایگاه بسیار مهم و ویژه‌ای دارد،‌ افزود: توسعه پایدارکشور باید با توجه به ملاحظات زیست محیطی صورت گیرد.

* دولت سیزدهم با تمام توان تحقق عدالت آموزشی را دنبال خواهد کرد

محسن حاجی‌میرزایی وزیر آموزش و پرورش هم بعد از ظهر امروز سه‌شنبه با آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی دیدار و گفتگو کرد.

حاجی‌میرزایی در این دیدار با تبریک انتخاب آیت‌الله رئیسی از سوی مردم و آرزوی موفقیت برای وی و دولت آینده، گزارشی از آخرین وضعیت برنامه‌ها و اقدامات مجموعه متبوع خود ارائه کرد.

 

 

آیت‌الله رئیسی نیز در این دیدار با تشکر از اظهار محبت وزیر آموزش و پرورش و گزارش وی، با تاکید بر اهمیت  موضوع عدالت آموزشی گفت: دولت سیزدهم تمام توان خود را برای تحقق هر چه بیشتر عدالت آموزشی به کار خواهد گرفت.

رئیسی با بیان اینکه در موضوع کنکور باید به نحوی برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری شود که ضمن ارتقای کیفیت کنکور در سنجش توانمندی‌های علمی و مهارت ها، دغدغه خانواده‌ها و دانش‌آموزان کاهش یابد، اظهار داشت: دولت سیزدهم اجرای سند تحول آموزش و پرورش را دنبال خواهد کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول