اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری ایران

نخستین مرکز بین‌المللی نوآوری در کشور افتتاح می‌شود

مرکز نوآوری «یاس» به عنوان نخستین مرکز نوآوری بین‌المللی کشور از هفته آینده فعالیت خود را آغاز می‌کند.

نخستین مرکز بین‌المللی نوآوری در کشور افتتاح می‌شود

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس، مرکز نوآوری بین‌المللی یاس به همت دانشگاه بین‌المللی اهل بیت (ع) و با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، از یکشنبه 20 تیر ماه سال 1400 با حضور دکتر سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رئیس جمهور فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز می‌کند.

این مرکز با هدف حمایت از اکوسیستم کارآفرینی، تسهیل فرآیند تجاری‌سازی ایده‌های دانش‌بنیان، ایجاد اشتغال و توانمندسازی دانشجویان مسلمان در اقتصاد دانش‌بنیان تأسیس شده‌است و امکان برقراری ارتباطات گسترده با مراکز آموزشی و پژوهشی جهان اسلام و جذب دانشجویان مستعد و توانمند مسلمان در سراسر جهان را دارد.

مرکز نوآوری بین‌المللی یاس تلاش دارد با جذب، سازماندهی، مدیریت و هم‌افزایی شتاب‌دهنده‌ها، استارت‌آپ‌ها، شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان فعال در حوزه‌های ماموریتی دانشگاه اهل بیت (ع) نقشی کلیدی در توانمندسازی و توسعه فرهنگی و اقتصادی مسلمانان جهان داشته باشد.

این مرکز نوآوری امکان حضور دانشجویان خارجی را در شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپ‌ها فراهم می‌کند. این دانشجویان پس از تحصیل و کسب مهارت در مرکز نوآوری یاس می‌توانند مقدمات توسعه صادرات محصولات دانش‌بنیان و استقرار شعب شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپی در کشورهای خود را ایجاد کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول