اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

تاکید حجت‌الاسلام رستمی بر لزوم توجه به جنبه‌های تربیتی، دینی و مسئولیت اجتماعی در آیین‌نامه ارتقای اساتید

رئیس نهاد رهبری در دانشگاه‌ها گفت: بهتر است در آیین‌نامه ارتقای اساتید به جنبه‌های تربیتی، دینی و مسئولیت اجتماعی پرداخته شود.

تاکید حجت‌الاسلام رستمی بر لزوم توجه به جنبه‌های تربیتی، دینی و مسئولیت اجتماعی در آیین‌نامه ارتقای اساتید

به گزارش گروه تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام مصطفی رستمی، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور در جلسه شورای اسلامی شدن دانشگاه ها در سخنانی با بیان اینکه در بحث فرهنگی با رویکرد و مواجهه پذیرنده در حوزه آیین نامه ارتقا با نقد‌ها و دیدگاه‌هایی وجود داشت، گفت: آیین نامه ارتقا به نوعی آموزش اساتید هم هست، اما در بحث مسئولیت فردی علی رغم امتیازات در نظر گرفته شده، در مورد شئونات استادی که مبهم است، امتیازاتی لحاظ شده است و بیشتر شبیه رعایت مقررات در بند آموزشی است. بهتر است به جنبه‌های تربیتی، دینی و مسئولیت اجتماعی پرداخته شود.

وی افزود: در حوزه‌های فعالیت‌های آموزشی، رشته‌های میان رشته‌ای وجود دارد که اتفاقا دانشگاه‌های مطرح ما در این زمینه دارای جمود هستند و بسیار محافظه کارانه برنامه ریزی و هدایت می‌کنند. در بحث پایان نامه‌ها که هدایت این‌ها به سمت مسائل هنوز قوی نیست. ضریب به آن داده شده، اما جنبه تشویقی دارد و هدایت‌گری کمرنگ است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول