اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

استانداردهای لازم در شهرک مسکونی شهید سلیمانی اجرا می‌شود

مدیرعامل شرکت جهاد خانه‌سازی استان مرکزی با اشاره به پروژه مسکن شهید سلیمانی گفت: تمام استانداردهای لازم در شهرک شهید سلیمانی با دقت و حساسیت ویژه‌ای دنبال می‌شود.

استانداردهای لازم در شهرک مسکونی شهید سلیمانی اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک محمدرضا رضایی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در اعلام جزئیات روند پروژه شهرک شهید سلیمانی(ره) اراک با بیان اینکه شرکت جهاد خانه‌سازی استان مرکزی در زمان فرماندهی سرلشکر محسن رضایی در سپاه پاسداران و با حضور وی در استان افتتاح و راه‌اندازی شد اظهار کرد: تاکنون بیش از ۳ هزار واحد مسکونی برای پرسنل استان مرکزی اعم از پاسدار، ایثارگران و بسیجیان احداث شده و همزمان این شرکت در استان‌های همدان و لرستان نیز نقش‌آفرینی کرده است.

وی افزود: با وجود مشکلاتی که در کشور در طی سال‌های اخیر وجود داشته در برخی از استان‌ها شرکت جهاد خانه‌سازی فعالیت آنها متوقف شد اما در استان مرکزی با توجه به فعالیت‌ها و عملکرد بسیار خوبی که داشته و همچنین پروژه جدیدی که به‌تازگی شروع شده توقف فعالیت شرکت از دستور کار خارج شد و استان مرکزی یکی از پنج استان فعال است که شرکت جهاد به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

مدیرعامل شرکت جهاد خانه‌سازی استان مرکزی بیان کرد: مرکزی یکی از اولین استان‌های کشور است که پروژه مسکن پرسنل را شروع کرده و این برگرفته از تلاش‌های شبانه‌روزی و مجاهدت‌های سردار کریمی فرماندهی سپاه روح‌الله است که در کنار همه مأموریت‌ها موضوع مسکن پرسنل را دنبال می‌کنند.

رضایی ادامه داد: پروژه ساخت مسکن پرسنل سپاه پاسداران که مزین به نام زیبای سردار دل‌ها شهرک شهید حاج قاسم سلیمانی نام‌گذاری شده زمین آن دولتی است که در اختیار قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: ساخت شهرک شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور وزیر راه و شهرسازی آغاز شد و با این اقدام به طرح ملی مسکن که توسط دولت در حال اجرا است نیز کمک فراوانی شد.

مدیرعامل شرکت جهاد خانه‌سازی استان مرکزی گفت: همکاری شرکت جهاد خانه‌سازی با اداره راه و شهرسازی و استانداری برای شروع طرح مسکن ملی بسیار چشمگیر است که در سفر وزیر راه و شهرسازی از شرکت جهاد خانه‌سازی به دلیل تعامل و اقدامات جهادی تقدیر ویژه کردند.

رضایی یادآور شد: طرح اقدام ملی مسکن از یک سال گذشته هم برای عموم مردم استان و هم برای پرسنل نیروهای مسلح استان شروع شده و استان مرکزی یکی از استان‌های برتر در حوزه مسکن پرسنل نیروهای مسلح است.

وی گفت: در مجموع یک هزار و ۲۵۰ واحد مسکونی برای پرسنل سپاه پاسداران در شهرک شهید سلیمانی ساخته می‌شود و این افراد کلیه شرایط طرح اقدام ملی مسکن که شامل فرم «ج» آنها پر نشده، مسکن اولی هستند و تاکنون هیچ مسکنی دریافت نکرده‌اند و هم عضو صندوق مسکن می‌باشند و در تعاونی مسکن نیز سرمایه‌گذاری کرده‌اند را دارند و لذا هیچ‌گونه تفاوتی با مردم عادی ندارند.

به گفته وی تمام استانداردهای لازم در شهرک شهید سلیمانی با دقت و حساسیت ویژه‌ای دنبال می‌شود و کلیه امکانات از جمله مسجد، مدرسه، مرکز خرید، فضای سبز، پارک، ساختمان اداری و مجموعه‌های فرهنگی و ورزشی در آن تعبیه شده که هر آپارتمان ۸ طبقه که ۶ طبقه آن مسکونی است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول