اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

گروه‌های مقاومت فلسطین: با تعلل دشمن در رفع محاصره نبرد تازه در پیش است

گروه‌های مقاومت فلسطین به رژیم صهیونیستی هشدار دادند در صورت ادامه تعلل برای رفع محاصره غزه به منظور بازسازی آنجا خشم مقاومت دوباره فوران خواهد کرد و نبرد تازه را رقم می‌زند.

گروه‌های مقاومت فلسطین: با تعلل دشمن در رفع محاصره نبرد تازه در پیش است

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، گروه‌های مقاومت فلسطین به مناسبت هفتمین سالروز جنگ سال ۲۰۱۴ (هشتم ژویئه تا ۲۶ اوت) تاکید کردند هر گونه تعلل رژیم صهیونیستی برای رفع محاصره غزه موجب فوران دوباره خشم مقاومت و ازسرگیری  نبرد خواهد بود.

در این بیانیه آمده است: مقاومت اسطوره‌ای ملت فلسطین در مقابله با قدرتمندترین ماشین جنگی در منطقه، گواه روشنی بر پایداری این قوم مجاهد در سرزمین خود و شکست همه گزینه‌های ساز و تسلیم برای غلبه بر اراده این ملت بزرگ است.

این گروه‌ها  تاکید کردند: نبرد سیف القدس همچنان ادامه دارد و ما تا آزادسازی کامل سرزمین فلسطین و بازگشت آوارگان فلسطین دست ما روی ماشه باقی خواهد ماند.

گروه‌های مقاومت فلسطین تاکید کردند: شکست رژیم اشغالگر در خلع سلاح مقاومت یا شکست آن در سال ۲۰۱۴ در غزه پیروزی واقعی  مقاومتی است که با وجود محاصره بودن با همه قدرت خود دربرابر رژیم اشغالگر ایستاد.

گروه‌های مقاومت فلسطین گفتند: تلاش‌های رژیم اشغالگر برای به سرقت بردن پیروزی به دست آمده توسط مقاومت در نبرد سیف القدس از طریق تشدید محاصره و مسدود کردن گذرگاه‌ها و در تنگنا قرار دادن معیشت مردم در غزه هرگز موفق نخواهد بود .

در این بیانیه آمده است: به دشمن هشدار می دهیم عواقب تاخیر در پرونده رفع تحریم و بازسازی غزه انفجار خواهد بود.

رژیم صهیونیستی اخیرا طی ۱۲ روز جنگ علیه نوار غزه، ۲۵۵ فلسطینی از جمله ۶۶ کودک، ۳۹ زن و ۱۷ سالخورده را به شهادت رسانده و بیش از ۱۹۴۸ نفر را زخمی کرد.

پس از توقف جنگ، گروه‌های مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی تحت نظارت مصر توافقنامه اولیه آتش‌بس را امضا کردند و قرار شد که دو طرف درباره تثبیت آتش‌بس توافق کنند و تاکنون این رژیم شروطی را برای حصول توافق نهایی مطرح کرده که از جمله آن آزادسازی چهار اسیر اسرائیلی نزد مقاومت به عنوان پیش شرط بازسازی نوار غزه است که مقاومت آن را رد کرده است.

انتهای پیام/.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول