اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  کشاورزی و امور دام

حسابهای بانکی سازمان تعاون روستایی در آستانه انسداد و تحقیق و تفحص مجلس است

مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران ضمن اشاره به بدهی 2500 میلیارد تومانی این سازمان گفت: حسابهای بانکی سازمان در معرض انسداد و در آستانه تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی است.

حسابهای بانکی سازمان تعاون روستایی در آستانه انسداد و تحقیق و تفحص مجلس است

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از سازمان تعاون روستایی، سید محمد موسوی رئیس هیات مدیره و مدیر عامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران در نخستین نشست مشترک مدیران ستادی با بیان این مطلب که متاسفانه وارث سازمانی باحدود 2500 میلیارد تومان بدهی به سیستم بانکی هستیم اظهار کرد: حسابهای بانکی سازمان در معرض انسداد و در آستانه تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی است.

وی افزود: این در شرایطی است که امروز مهمترین چالش زنجیره تولید محصولات کشاورزی مشکلات حلقه های قبل و بعد از حلقه تولید است.

موسوی در ادامه تصریح کرد: اتحادیه‌ها، تعاونی‌ها و تشکل‌های بخش کشاورزی با برخورداری از ظرفیت‌های گسترده قانونی و زیرساختها و حضور در بطن عرصه‌های تولید و همچنین متعلق به جامعه هدف بخش کشاورزی هم در تامین، تدارک و توزیع نهاده ها و هم در حوزه های اجرای تولید در زمینه های صادرات، بازاریابی و بازاررسانی محصولات کشاورزی واجد ظرفیت گسترده ای است که در صورت ساماندهی، حمایت، هدایت و نظارت کارآمد می‌تواند نقش اساسی در پویایی و پایداری اقتصاد تولید بخش کشاورزی را ایفا نماید. 

مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران همچنین خاطر نشان کرد: این مهم بیش از هر چیز نیازمند اصلاح ساختار، ارتقاء دانش فنی و حمایت تسهیلاتی است .

وی گفت: نیازمند عزمی راسخ و همتی جدی برای پویایی بیش از پیش شبکه تعاونی های روستایی و کشاورزی در کشور هستیم.

موسوی در ادامه با بیان این مطلب که در حال حاضر بیش از پیش به مدیرانی شجاع، خلاق، پیگیر و دلسوز در مجموعه سازمان نیاز داریم بیان داشت: در حال حاضر در مقطع زمانی حساسی به سر می‌بریم که عملکرد هوشمند در آن از اهمیت بسزایی برخوردار است.

وی به رضایتمندی جامعه هدف اشاره و عنوان کرد: پاسخگویی به جامعه هدف و رضایتمندی این قشر از موارد مهمی است که باید سرلوحه امور قرار گیرد.

سید محمد مو‌سوی در خاتمه با بیان این مطلب که روابط عمومی و به خصوص بخش بین‌الملل باید در خدمت بازرگانی باشد گفت: بخش بین‌الملل روابط عمومی سازمان باید همکاری لازم را در زمینه عرضه و صادرات محصولات کشاورزی داشته و بسترهای مناسب را در این بخش برای شبکه تعاونی‌های روستایی و کشاورزی مهیا نماید.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول