اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

سردار سلیمانی: مقاومت ملی، ریشه پیروزی بر همه مشکلات است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: ملت ما طی سه دوره خاص با ابتلائات الهی سنجیده شد؛ دوران مبارزات انقلابی، دوران دفاع مقدس و دوران تحریم‌های سختگیرانه ایالات متحده اما مقاومت مردم، ریشه پیروزی بر همه این مشکلات بوده است.

سردار سلیمانی: مقاومت ملی، ریشه پیروزی بر همه مشکلات است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سردار سرتیپ غلامرضا سلیمانی در آیین رونمایی از اقدامات محرومیت‌زدایی سپاه امام رضا(ع) و کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی که پیش از ظهر امروز به میزبانی فرهنگسرای نصرت مشهد برگزار شد، گفت: بدون شک توفیقات محرومیت‌زدایی بسیجیان که در آستانه ماه مبارک ذی‌الحجه حاصل شده است، بدون حمایت‌های پدرانه آیت الله علم الهدی نماینده ولی فقیه در استان و فرمانده قرارگاه مواسات میسر نبود و تداوم این سنت‌های حسنه، مأجور به پاداش الهی خواهد بود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با بیان اینکه انسان‌ها در مواجه با سختی‌ها محک زده می‌شوند، افزود: ملت ما طی سه دوره خاص با ابتلائات الهی سنجیده شد؛ نخست دوران مبارزات انقلابی، دوم دوران دفاع مقدس و سوم در دوران تحریم‌های سختگیرانه ایالات متحده اما مقاومت مردم، ریشه پیروزی بر همه این مشکلات بوده است.

وی خاطرنشان کرد: بسیاری از جامعه‌شناسان و کارشناسان سیاسی اذعان دارند که بهم پیوستگی و انسجام ملی مردم ما در سایه هدایت‌های پیامبرگونه رهبر معظم انقلاب باعث شده تا این نظام به الگوی کارآمدی برای ملت‌های منطقه تبدیل شود و به همه جهانیان ثابت کند که اگر ملت‌ها به معنویات پایبند باشند، توطئه هیچ‌کدام از ابرقدرت‌های پوشالی جهان توان بازداشتن آن‌ها را ندارد.

سلیمانی ادامه داد: حماسه ۲۸ خرداد و مشارکت فراگیر مردم باوجود لجن پراکنی رسانه‌های معاند نشان‌دهنده یک آینده درخشان در پیش روی این نظام است و امیدواریم که بتوانیم اعتماد مردم را به عنوان یک ودیعه ماندگار، به درستی پاسداری کنیم.

انتهای پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول