اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

فعالیت ۱۶ میلیون کاربر در شبکه آموزشی شاد/ ۳۰۰ هزار تبلت به نیازمندان تحویل داده شده است

معاون حقوقی و امور پارلمانی وزیر آموزش‌وپرورش با اشاره به نقش و اهمیت ویژه آموزش‌وپرورش در جامعه گفت: جمعیت کثیری از کشور با آموزش‌وپرورش ارتباط دارند و حضور بیش از ۱۶ میلیون کاربر در شبکه آموزشی شاد و دریافت خدمات توسط آنان یکی از افتخارات این وزارتخانه است.

فعالیت  ۱۶ میلیون کاربر در شبکه آموزشی شاد/ ۳۰۰ هزار تبلت به نیازمندان تحویل داده شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، ظهر امروز معاون حقوقی و امور پارلمانی وزیر آموزش‌وپرورش با استاندار گیلان در محل استانداری  دیدار کرد.

احمدی لاشکی در این جلسه با بیان اینکه آموزش‌وپرورش نقش مهمی در پرورش مدیران برای اداره کشور دارد، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین وظایف آموز و پروش تربیت نوجوانان و جوانان برای اداره کشور بوده و این نهاد تربیتی و آموزشی تاکنون به وظیفه خود به‌درستی عمل کرده است.


وی با اشاره به نقش و اهمیت ویژه آموزش‌وپرورش در جامعه گفت: جمعیت کثیری از کشور با آموزش‌وپرورش ارتباط دارند و حضور بیش از ۱۶ میلیون کاربر در شبکه آموزشی شاد و دریافت خدمات توسط آنان یکی از افتخارات این وزارتخانه است.

معاون حقوقی و امور پارلمانی وزیر آموزش‌وپرورش با تأکید بر نقش مؤثر خیرین در طرح هر دانش‌آموز یک تبلت بیان  کرد: در این طرح ۳۰۰ هزار تبلت به نیازمندان تحویل داده شد که مردم و خیران نیز کمک قابل‌توجهی کردند.

لاشکی همچنین  ابراز امیدواری کرد که با انجام واکسیناسیون بتوانیم شاهد حضور فیزیکی دانش‌آموزان باشیم اما با این وجود ابزارهای فضای مجازی و شبکه آموزشی تعطیل نخواهد شد.

سند تحول بنیادین نقش مهمی در هدایت تحصیلی دارد

استاندار گیلان نیز در این جلسه با بیان اینکه آموزش‌وپرورش یک‌نهاد تربیتی در کشور است، اظهار کرد: این نهاد از اساسی‌ترین نهاد در عامل توسعه هر کشور است و گام برداشتن در این مسیر به‌نوعی سرمایه‌گذاری است.

 ارسلان زارع با قدردانی از زحمات معلمان در ایام سخت شیوع کرونا گفت: طی سال‌های اخیر به‌ویژه شرایط کرونایی، فعالیت معلمان دوچندان شده و کادر آموزشی برای متوقف نماندن فرآیند آموزش دقت بیشتری داشتند.

وی با تأکید بر اینکه کرونا در حوزه آموزش‌وپرورش و بسیاری از عرصه‌های دیگر زمینه‌ساز توسعه دولت الکترونیک بوده است، تصریح کرد:  آموزش‌وپرورش از توجه به موضوع تربیت نیز غافل نشده و امیدواریم با مهیا شدن شرایط، شاهد حضور فیزیکی دانش آموزان در مدارس طی سال تحصیلی آینده باشیم.

نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به  برگزاری بسیار خوب آزمون کنکور سراسری در این استان بیان کرد: تجارب موفقی همچون برگزاری کنکور سراسری با بهترین استانداردها، کمک شایان توجهی برای طی این فرآیند در شرایط مناسب می‌کند.

زارع  واکسیناسیون کادر آموزشی را یکی از برنامه‌های دولت در ماه‌های پیش‌رو دانست و افزود: اهتمام دولت  واکسیناسیون کادر آموزشی بوده و خبرهای خوب تولید واکسن داخلی و تکمیل چرخه واردات بسترساز رفع نگرانی‌ها خواهد بود.
 
وی همچنین به اهمیت سند تحول بنیادین در کشور اشاره کرد و گفت: سند تحول بنیادین به‌ویژه در هدایت تحصیلی دانش‌آموزان در رشته‌های مختلف باید موردتوجه باشد چراکه استفاده از ظرفیت بی‌بدیل آموزش‌وپرورش ما را به توسعه پایدار می‌رساند.

انتهای پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول