اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

هفته‌ای غرورآمیز برای ورزشکاران چهارمحالی/ از شکستن رکورد‌های جهانی تا حضور در تیم‌ ملی

طی ۲۴ ساعت گذشته رویدادهای ورزشی مبارکی در چهارمحال و بختیاری رقم خورده که کسب مدال برنز در ورزش سه‌گانه و کشتی، پایان مسابقات دوومیدانی و رکورد زنی در این مسابقات از مهمترین این رویدادها بود.

هفته‌ای غرورآمیز برای ورزشکاران چهارمحالی/ از شکستن رکورد‌های جهانی تا حضور در تیم‌ ملی

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، طی ۲۴ ساعت گذشته رویدادهای ورزشی در چهارمحال و بختیاری رقم خورده که برخی از مهمترین اخبار ورزشی را در ادامه می‌خوانیم.

مسابقات کشوری بدمینتون منطقه ۴ پسران از امروز پنجشنبه  به میزبانی شهرکرد برگزار شد

این رقابت‌ها با حضور ۴ استان چهارمحال و بختیاری، اصفهان، یزد و‌ کرمان در قالب مسابقات استعدادیابی منطقه ۴ کشور از امروز به مدت دو روز در رده‌های سنی زیر ۱۱، زیر۱۳ ، زیر ۱۵ و زیر ۱۷ سال در بخش پسران آغاز شده است.

لازم به ذکر است که نفرات برتر در هر رده سنی در این دوره از مسابقات به اردوی کشوری راه خواهند یافت.
رکوردشکنی در مسابقات انتخابی تیم ملی

رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی نوجوانان کشور و انتخابی تیم ملی اعزامی به مسابقات آسیایی کویت با حضور ورزشکاران ۳۰ استان از ۱۵ تیر به میزبانی چهارمحال و بختیاری آغاز شد.

در روز دوم این مسابقات نخستین رکوردشکنی در این مسابقات به نام ورزشکار میزبان به ثبت رسید که محمدعباس رضایی توانست در این رقابت‌ها و در ماده ۲هزار متر با مانع، پس از ۶ سال با به جای گذاشتن رکورد ۶:۰۴.۰۰ دقیقه علاوه بر عنوان قهرمانی رکورد ملی این ماده را نیز ۶:۷۰ ثانیه جابه‌جا کند.

پیش‌ از این، حد نصاب ملی ماده ۲۰۰۰ متر با مانع در اختیار اسماعیل قادری با رکورد ۶:۱۰.۷۰ دقیقه بود که آن را در اردیبهشت سال ۹۲ به ثبت رسانیده بود.

دختر سه‌گانه‌ کار به برنز رسید

مسابقات قهرمانی کشور اکواتلون به میزبانی تهران با رقابت ۱۵ تیم از سراسر کشور برگزار شد و ورزشکاران استان در قسمت انفرادی اکواتلون با ترکیب ملیکا نکوئی، فاطمه خسرویان، به عنوان بازیکن و با مربیگری و سرپرستی فاطمه سمیعیان و مریم صمیمی در رقابت‌های کشوری  حضور پیدا کردند.

اعزام ۲ بسکتبالیست استان به المپیک توکیو

مراسم بدرقه بهنام یخچالی و محمد جمشیدی ۲ بسکتبالیست استانی عضو تیم ملی اعزامی به المپیک توکیو روز چهارشنبه با حضور معاون استاندار، مدیرکل امور اجتماعی استانداری، شهردار شهرکرد، مدیر عامل شرکت ورق خودرو، مدیران استانی و جمعی از مسوولان و پیشکسوتان هیات بسکتبال در شهرکرد برگزار شد.

کسب مدال برنز مسابقات کشتی ساحلی کشور

محمدرضا خدادادی‌گله در مسابقات کشتی ساحلی انتخابی تیم ملی در بندر انزلی با کسب مقام دوم ، به اردوی تیم ملی دعوت شد.

ششمین دوره رقابت‌های کشتی ساحلی قهرمانی کشور با حضور ۱۹۱ ورزشکار در بندرانزلی برگزار و این ورزشکار هم استانی سکوی دوم را از آن خود کرد.

نفرات برتر این رقابت‌ها راهی اردوی تیم ملی خواهند شد تا خود را برای حضور در مسابقات آسیایی آماده کنند.

پایان رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی نوجوانان کشور در بام ایران

رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی نوجوانان کشور و انتخابی تیم ملی برای اعزام به مسابقات آسیایی کویت با حضور ورزشکاران پسران سراسر کشور به میزبانی شهرکرد برگزار شد.

تیم دو و میدانی استان کردستان با کسب چهار نشان خوش رنگ طلا و سه مدال برنز بر سکوی نخست ایستاد و کاپ قهرمانی را با افتخار بالای سر بُرد.

۳۰۰ ورزشکار به نمایندگی از ۳۰ استان از 15 تیرماه در این دوره از رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی نوجوانان کشور که در پیست دوومیدانی شهدای دانش‌آموز شهرکرد و زمین پرتاب شلمزار برگزار شد به مدت ۲ روز و بر اساس قوانین بین‌المللی و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مبارزه با کرونا با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

در پایان این رقابت‌ها، ورزشکاران کردستان با ۴طلا و ۳برنز صدرنشین شدند و گلستان با کسب ۴طلا و ۲برنز و تیم یزد با ۳طلا و ۲برنز جایگاه‌های دوم و سوم را از آن خود کردند.

 

انتهای پیام/۶۸۰۳۶

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول