اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

خبری که با حضور مددی در تمرین افشا شد/ احضار دیاباته به کمیته انضباطی باشگاه استقلال

شیخ دیاباته بعد از دعوت به کمیته انضباطی باشگاه استقلال در تمرین روز گذشته نسبت به این موضوع واکنش نشان داد.

خبری که با حضور مددی در تمرین افشا شد/ احضار دیاباته به کمیته انضباطی باشگاه استقلال

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در شرایطی که روز گذشته احمد مددی و اصغر ملکیان بعد از مدت ها در محل تمرین آبی پوشان حضور پیدا کردند مهاجم خارجی استقلال بابت یک اتفاق به مدیرعامل این باشگاه اعتراض کرد.

دیاباته بعد از حضور مددی در تمرین استقلال بابت احضار ناگهانی اش به کمیته انضباطی باشگاه استقلال از مددی انتقاد کرد و از وی پرسید چرا باید به کمیته انضباطی دعوت شود که مدیرعامل استقلال هم مدعی شد سرمربی تیم در جریان این موضوع قرار دارد.

بعد از این واکنش، سرمربی تیم استقلال ضمن تاکید بر مواضع قبلی  و انتقاد از این تصمیم مخالفت خود را با دعوت بازیکنان تیمش به کمیته انضباطی باشگاه نشان داد و اعلام کرد وقتی بازیکنان در تنگنای مالی قرار دارند چرا باید به کمیته انضباطی احضار شوند؟

گفتنی است حضور احمد مددی در تمرین روز گذشته استقلال کم حاشیه نبوده و شماری از هواداران این تیم در بیرون از محل برگزاری تمرین به عملکرد وی اعتراض کردند (اینجا ببینید) که البته مدیرعامل استقلال بدون پاسخ به این انتقادها در جمع اعضای کادر فنی و بازیکنان تیمش حضور پیدا کرد.

تیم فوتبال استقلال امشب در حالی در ورزشگاه دستگردی تهران میهمان سایپا خواهد بود که ووریا غفوری به این مسابقه نرسید، هرویه میلیچ دو روز پیش تهران را به مقصد کرواسی ترک کرد و محمد نادری به دلیل محرومیت در مسابقه امشب حضور نخواهد داشت.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول