اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

ضربات رگباری کرونا به کاراته کرمانشاه/ کاری سخت برای بازگشت پیش‌رو داریم

رئیس هیأت کاراته استان کرمانشاه با اشاره به ضربه سخت ویروس منحوس کرونا به این رشته ورزشی، گفت: برای اعاده به وضع سابق راه سخت و دشواری در راه کاراته کشور و به تبع آن استان قرار دارد.

ضربات رگباری کرونا به کاراته کرمانشاه/ کاری سخت برای بازگشت پیش‌رو داریم

سعید نصرالهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، با اشاره به برگزاری نشست هم‌اندیشی و بررسی مشکلات با رؤسای هیأت کاراته شهرستان‌هابا هدف بررسی مشکلات و موانع رشد و ترقی کاراته استان، اظهار داشت: شیوع ویروس منحوس کرونا ضربه مهلکی را بر قامت رشد و ترقی کاراته در استان وارد آورده است، ارزیابی راهکارهای جبران این خسارت و بازگشت کاراته به حالت قبل موضوع اصلی این جلسه بوده است.

وی خاطرنشان کرد: تعطیلی مکرر باشگاه‌های کاراته، بیکاری مربیان و باشگاه‌های این رشته ورزشی و دوری ورزشکاران از میادین ورزشی شرایطی را فراهم آورده است که کاراته کرمانشاه ضربه سختی را از این ویروس منحوس متحمل شده است و برای مقابله با آن راهکارهای را باید طراحی و به کار بست.

رئیس هیأت کاراته استان کرمانشاه ادامه داد: در این جلسه با نظرسنجی از روسای هیأت شهرستان‌های استان، نظر به مقابله با این شرایط تصمیم گرفته شد که نیازهای اساسی کاراته در سطح هر شهرستان در قالب نرم‌افزاری و سخت‌افزاری ارزیابی و از مسؤولان ورزش است در دولت جدید مطالبه شود.

وی یادآور شد: با توجه به تعداد ورزشکاران فعال و مدال‌آوری ملی و بین الملی که در سطح شهرستان‌ها مشاهده می‌شود، احداث سالن‌های اختصاصی کاراته در سطح بسیاری از شهرستان‌ها یک نیاز اساسی است و باید مقدمات این عمل اندیشیده شده و با همکاری اداره کل ورزش وجوانان عملیاتی شود.

نصرالهی اضافه کرد: بسیاری از هیأت‌های شهرستان‌های تابع استان، خواستار برگزاری دوره‌های مربیگری و داوری کاراته در سطوح مختلف بودند، این مهم با ارزیابی و امکان‌ سنجی لازم از طرف کمیته آموزش و کمیته داوران هیأت در راستای مانع‌زادیی از مرکز استان در دستور کار هیأت قرار دارد.

این قهرمان اسبق کاراته کشور یادآور شد: یکی از رشته‌های ورزشی که با کمترین آمار شیوع بیماری کرونا سریعا باشگاه‌ها و مسابقات آن تعطیل شد کاراته بود، این امربدون در نظر گرفتن معیشت و وضعیت تمرین قهرمانان این رشته ورزشی صورت گرفته و هم‌اکنون برای اعاده به وضع سابق راه سخت و دشواری را در راه کاراته کشور و به تبع آن استان قرار داده که باید با همکاری و مساعدت مسؤولان ادارات مرتبط با ورزش آن را پیمود.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول