اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فارس من

روایت مخاطبان فارس من از «دولت من»؛ درباره کابینه، برنامه و مبارزه با فساد پیشنهاد دهید

صفحه «دولت من» محلی برای شماست تا از ایده‌آل‌ها و انتظارات‌تان از کابینه سیزدهم بنویسید.

روایت مخاطبان فارس من از «دولت من»؛ درباره کابینه، برنامه و مبارزه با فساد پیشنهاد دهید

گروه فارس من خبرگزاری فارس؛ انتظارات از دولت آقای رئیسی بالاست؛ مردی که رویکردهای فسادستیزی و تحول‌جویی در دستگاه قضایی را به‌خوبی نمایش داد. همین عملکرد درخشان اصلاً موجبات اعتماد مردم را برای تصدی ریاست این جمهوری فراهم آورد. 

 

کمتر از یک‌ماه دیگر تا استقرار دولت تازه باقی مانده. مطالبات و انتظارات افکارعمومی اما از صاحب‌منصبان آینده کشور در قالب پویش‌های مختلف در «فارس من» در حال ثبت شدن است. از توقعات مردمی برای چیدمان کابینه گرفته، تا چهره‌هایی که مخاطبان تمایل دارند در دولت سیزدهم صاحب‌منصب شوند.

 

«دولت من» صفحه اختصاصی «فارس من» برای همین ماجرا است. همه مطالبات و پویش‌های شما در رابطه با دولت سیزدهم آنجا قابل نمایش است. چه آنها که گزینه‌های مختلفی را برای تصدی مسؤلیت‌های متفاوت به رئیس‌جمهور منتخب معرفی کردند؛ چه آن دیگران که برنامه یا ایده‌ای برای اداره کشور دارند.

تک‌تک این پویش‌ها پیش چشمان ما است؛ البته که همه آنها نیز مانند دیگر مطالبات «فارس من» به رأی عمومی گذاشته خواهد شد. همه می‌توانند درباره پیشنهادات ثبت‌شده اعمال نظر کنند. داغ شدن یک پویش می‌تواند نشان از اهمیت آن برای آحاد بیشتری از ایرانیان باشد.

 

«دولت من» بنابراین پذیرای پویش‌های شما خواهد بود، درباره اول) چیدمان و چهره‌های موردعلاقه برای حضور در کابینه آینده. دوم) ایده‌ها و برنامه‌هایی که از دیدگاه شما برای اداره دستگاه‌های مختلف اجرایی قابل اعتنا است. سوم) راهکارهای عملی برای مبارزه با ناکارآمدی و مفاسد گوناگون در گوشه‌گوشه‌های قوه مجریه. 

 

همکاران من در گروه سیاسی خبرگزاری و خبرنگاران دولت فارس حتماً توقعات و انتظارات شما را به تفکیک با اولویت داغ‌ترین‌ها به‌دست آقای رئیس‌جمهور منتخب و مشاوران و اطرافیان ایشان خواهند رساند. تلاش خواهیم کرد مواضع ابراهیم رئیسی یا سخنگویان ایشان درباره برنامه‌های پیشنهادی ارائه‌شده در «فارس من» را نیز جویا شویم.

 

فرصت چندانی تا شروع به کار دولت سیزدهم نیست؛ دولتی که تنها آلترناتیو مردم برای عبور از مسائل عدیده اقتصادی است. چشمان امیدوار میلیون‌ها ایرانی بعد از خدا، به انتخابات و برنامه‌های ابراهیم رئیسی است. البته که همه باید از رسانه‌ها گرفته تا جریانات سیاسی برای توفیقات دولت سیزدهم تلاش کنند.

 

«دولت من» تلاشی در همین راستا است؛ برای عمران و آبادی ایران. برای عبور از مشکلات و گرفتاری‌ها؛ برای تزریق امید و افتخار به جامعه ایرانی. برای پشتیبانی همه‌جانبه مردم از دولت آینده. تلاشی برای ساخت دولت توانمند با مشارکت عموم نخبگان و مستظهر به حمایت افکار عمومی.

 

«دولت من» حالا در اختیار شما است؛ برای ما از انتظارات و توقعات‌تان از دولت آینده بنویسید. برای این منظور کافی است به آدرس نام‌آشنای «فارس من» مراجعه کرده و با انتخاب گزینه «شروع کن» هرچه در ذهن دارید، ارسال کنید. پویش‌های شما در همین صفحه به نام و نشان خودتان منتشر خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول