اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

هفته سی و سوم لیگ دسته اول| برگزاری دو فینال در شیراز و کرمان

دیدار های هفته سی و سوم لیگ دسته اول فوتبال روز دوشنبه با برگزاری 9 مسابقه برگزار می شود و در این روز 4 تیم مدعی بالانشین جدول با یکدیگر مسابقه دارند.

هفته سی و سوم لیگ دسته اول| برگزاری دو فینال  در شیراز و کرمان

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مسابقات هفته ماقبل آخر لیگ دسته اول فوتبال روز دوشنبه برگزار می شود. از بین 5 تیم مدعی و بالانشین جدول 4 تیم با یکدیگر مسابقه دارند. تیم صدرنشین فجرشهید سپاسی در خانه میزبان تیم شاهین شهرداری بوشهر رده چهارمی است.

برنده این مسابقه به احتمال فراوان به لیگ برتر صعود خواد کرد. فجرشهید سپاسی صدرنشین در صورت برد 57 امتیازی خواهد شد و همچنان در صورت حفظ تفاضل گل بهتر در صدر باقی می ماند. اگر شاهین شهرداری بوشهر برنده این بازی شود در آن صورت بوشهری ها 56 امتیازی خواهند شد و احتمال دارد به صدر جدول هم برسد. مساوی برای هر دو تیم می تواند حکم باخت و حتی وداع احتمالی با صعود را داشته باشد. بنابراین هر دو تیم برای برد بازی می کنند. در حال حاضر فجر سپاسی فقط به لطف تفاضل گل مثبت یک در صدر قرار دارد.

فینال دوم هفته لیگ یک در  کرمان برگزار می شود جایی که تیم مس کرمان رده پنجمی با 52 امتیاز میزبان تیم هوادار 54 امتیازی در رده دوم جدول لیگ یک است. هوادار اگر در این بازی پیروز شود احتمال صدرنشینی دوباره را خواهد داشت اما اگر مس کرمان با فرهاد کاظمی برنده مسابقه شود در آنصورت مس در یک هفته مانده به پایان رقابت ها دوباره خود را به جمع مدعیان صعود رسانده است در این بازی هم مساوی برای دو تیم یعنی شکست.  

از بین تیم های بالانشین جدول بادران رده سومی با 54 امتیاز به مصاف رایکا خواهد رفت. تقابل امید روانخواه سرمربی بادران با پیروز قربانی سرمربی استقلالی رایکا هم دیدنی خواهد بود و بعید است رایکا به این راحتی تسلیم بادران شود. با این حال بادران در رویای بازگشت به صدر جدول است. استقلال خوزستان رده ششمی هم بخت اندکی برای صعود دارد و این هفته هم به مصاف  نود ارومیه تیمی که سقوطش به لیگ دسته دوم قطعی شده می رود. 

دو نبرد خیبر خرم آباد با خوشه طلایی ساوه و ملوان با پارس جنوبی جم خیلی تاثیری در جمع مدعیان نخواهد داشت و بیشتر بازی های حیثیتی است. تیم ها در این دو مسابقه برای دفاع از اعتبار فوتبالی خود به میدان می روند.

در قعر جدول هم دو تیم نود ارومیه و گل ریحان سقوطشان به لیگ دسته دوم قطعی شده است. در حال حاضر نیز 4 تیم چوکا، شهرداری آستارا، قشقایی شیراز و استقلال ملاثانی در خطر سقوط و پر کردن فهرست سقوط کنندگان در رقابت هستند. چوکا تالش یک نبرد 6 امتیازی با قشقایی شیراز دارد و تیم شهردرای آستارا هم به مصاف تیم سقوط کرده گل ریحان می رود.

برنامه مسابقات هفته سی وسوم به شرح زیر است:

*هفته سی و سوم: دوشنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۰
شهرداری آستارا-  گل ریحان البرز- ساعت 19:30- ورزشگاه  تختی انزلی
مس کرمان -  هوادار تهران - ساعت 19:30- ورزشگاه امام علی(ع) کرمان
نود ارومیه -  استقلال خوزستان- ساعت 19:30 - ورزشگاه شهید باکری ارومیه
خوشه طلایی ساوه -  خیبر خرم آباد- ساعت 19:30- ورزشگاه  شهید چمران ساوه
استقلال ملا ثانی-  آرمان گهر سیرجان- ساعت 19:30- ورزشگاهتختی اهواز
بادران تهران -  رایکا بابل  - ساعت 19:30- ورزشگاه کارگران تهران
چوکا تالش -  قشقایی شیراز- ساعت 19:30- ورزشگاهسردار جنگل رشت
پارس جنوبی جم  -  ملوان بندرانزلی - ساعت 19:30- ورزشگاه  تختی جم
فجر شهید سپاسی شیراز -شاهین شهرداری بوشهر - ساعت 19:30- ورزشگاه پارس شیراز

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول