اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  کتاب و ادبیات

«دیوان یاور همدانی» زیر چاپ رفت

مجموعه اشعار زنده یاد استاد احمد نیک طلب متخلص به یاور همدانی، عنوان نود و چهارمین کتاب پیشکسوتان ادبیات معاصر از سوی انتشارات انجمن قلم ایرانیان امروز را به خود اختصاص داد.

«دیوان یاور همدانی» زیر چاپ رفت

به گزارش خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، نود و چهارمین عنوان از سلسله کتاب‌های پیشکسوتان ادبیات معاصر که از سوی انتشارات انجمن قلم ایرانیان امروز در سال جاری به دست چاپ سپرده شده است «دیوان یاور همدانی» نام دارد.

این کتاب مجموعه اشعار زنده یاد استاد احمد نیک طلب متخلص به یاور همدانی است. وی در دوم اردیبهشت ماه سال ۱۳۱۳ در محله چمن امام زاده یحیی دیده به جهان گشود و در ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ در تهران بدرود حیات گفت و در قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) آرام گرفت.

دیوان یاور همدانی، با مقدمه شیوای شادروان استاد محمود شاهرخی به زیور طبع آراسته شده و شامل سروده‌های این شاعر در سال‌های (۱۳۳۳ تا ۱۳۹۷)، بالغ بر ۶۷۱ صفحه است.

مجموعه کامل شعرهای استاد یاور همدانی در موضوعات و مضمون‌های عاطفی، اجتماعی، عرفانی و انسانی و... در قالب‌های گوناگون غزل، قصیده، چهارپاره، مثنوی، ترکیب‌بند رباعی، دوبیتی و بومی سروده‌ها به لهجه شیرین همدانی است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول