اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

ارسال 16 مقاله به دبیرخانه کمیته علمی پژوهشی کنگره 3535 شهید

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان از ارسال 16 مقاله به دبیرخانه کمیته علمی پژوهشی کنگره 3535 شهید خبر داد.

ارسال 16 مقاله به دبیرخانه  کمیته علمی پژوهشی کنگره 3535 شهید

علیرضا فیروزفر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به برگزاری همایش علمی کنگره گرامیداشت ۳۵۳۵ شهید استان، اظهار کرد: در این زمینه فراخوان با محوریت مقاله، پایان نامه و طرح پژوهشی داده شد تا پژوهشگران پروپوزال‌های خود را در قالب موضوعات تعیین شده در راستای کنگره ۳۵۳۵ شهید استان به دبیرخانه ارسال کنند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان تصریح کرد: دانشجویان تحصیلات تکمیلی که موضوعات پایان‌نامه‌یشان در قالب محورهای همایش است می‌توانند از حمایت و امتیازات کنگره بهره‌مند شوند.

وی با بیان اینکه محورهای همایش به صورت محورهای 3 گانه تعریف شده است، تصریح کرد: محور اول مبانی، اصول، اهداف و کارکردهای ایثار و مقاومت است که عناوین آن از قبیل سیره شهداء، مبانی فکری و ارتقای سبک زندگی، شناخت مبانی معرفتی _ ارزشی شهدای غواص، راهکارهای الگوپذیری جوانان از سبک زندگی شهداء، تاثیر جایگاه و نقش زنان شاهد و ایثارگر در گسترش فرهنگ ایثار و مقاومت، نقش بررسی اسناد و آثار فرهنگی شهدا و ایثارگران در ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت، بررسی نقش نوجوانان و جوانان در فرهنگ ایثار و مقاومت، راهکارهای انتقال روحیه فرهنگ و ایثار و شهادت به نسل جوان و بررسی نقش خانواده در تربیت شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت است.

وی در ادامه با بیان اینکه محور دوم همایش علمی آسیب‌شناسی توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت است، عنوان کرد: آسیب‌شناسی نظام اطلاع‌رسانی بر ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت، آسیب‌شناسی تکنولوژی نوین اطلاع‌رسانی در ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت، آسیب‌شناسی نظام تکریم ایثارگران در استان زنجان از عناوین محور دوم است.

فیروزفر در ادامه با اشاره به محور سوم همایش علمی دستاوردها و پیامدها، گفت: نقش غواصان استان زنجان در ترویج فرهنگ ولایت مداری، راهبردهای تربیتی در وصایا و توصیه‌های شهدای استان، بررسی نقش فرماندهان استان زنجان در دوران دفاع مقدس و بعد از آن، الگوبرداری از اقتصاد دوران دفاع مقدس در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی نقش رزمندگان و مدافع حرم استان زنجان در ارتقاء و امنیت منطقه و دستاوردهای مدیریتی نیروهای مسلح استان زنجان در دوران دفاع مقدس از عناوین محور سوم محسوب می‌شود.

رئیس کمیته علمی پژوهشی کنگره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان با بیان اینکه زمان برگزاری همایش مرداد ماه سال جاری است، بیان داشت: زمان دریافت پروپوزال‌های طرح پژوهشی تا ۱۵ خردادماه سال جاری تعیین و زمان ارسال مقالات تا ۳۱ اردیبهشت ماه سال جاری بود که طبق هماهنگی صورت گرفته زمان دریافت مقاله تمدید و دبیرخانه مقالات ارسالی را دریافت می‌کنند و همچنین تا کنون ۱۶ مقاله به دبیرخانه ارسال شده است.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول