اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

غرق شدن ۵ نفر در سواحل مازندرن طی دو روز گذشته

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران از غرق شدن ۵ نفر در سواحل استان طی ۲ روز گذشته خبر داد.

غرق شدن ۵ نفر در سواحل مازندرن طی دو روز گذشته

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سیدجعفر ساداتی در تشریح این خبر گفت: دریای مازندران یکی از جذابترین موهبت‌های الهی است که هرساله حجم گسترده‌ای از مسافرت‌ها را در تعطیلات آخر هفته و تعطیلات تابستانی به خود اختصاص داده است.

وی افزود: ناآشنایی به فن شنا، شنا در خارج از محدوده طرح‌های ایجاد شده و نقاط حادثه‌خیز و بی‌توجهی به هشدارهای ناجیان غریق و ماموران انتظامی سالانه سبب غرق ده‌ها نفر از هموطنان و گردشگرانی می‌شود که ناآگاهانه تن به دریا می‌سپارند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران بیان کرد: علیرغم ممنوعیت سفر به استان مازندران به دلیل شرایط کرونایی و همچنین هشدارهای انتظامی به مسافران مبنی بر عدم شنا در دریا و خصوصا شنا در خارج از طرح‌های سالمسازی دریا، همچنان شاهد جان باختن تعدادی از هموطنان در سواحل دریا به دلیل بی‌توجهی به این هشدارها هستیم.

 ساداتی از غرق شد ۵ نفر از هموطنان از استان های مختلف کشور طی دو روز گذشته در سواحل شهرستان های نوشهر، نور، جویبار، ساری و بابلسر خبر داد و گفت: این افراد به به علت عدم آشنایی به فنون شنا و شنا در خارج از محدوده طرح جان باختند که جسد آنها با حضور عوامل امدادی کشف و به سردخانه منتقل شد.

وی به هموطنان توصیه کرد که به هنگام استفاده از این موهبت الهی هشدارهای ماموران انتظامی و ناجیان غریق را جدی گرفته، از شنا در نقاط ممنوعه شنا نظیر محدوده‌های خارج از طرح‌های سالمسازی، نقاط کور دریا و ساعت‌های تعطیلی طرح خودداری کنند تا لذت مسافرت برای آنان و اعضای خانواده تلخ نشود.

انتهای پیام /۸۶۰۴۱/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول