اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

بسته خبری پلیس مازندران| از دستبرد به یکی از بانک‌ها تا کشف تجهیزات تولید ارز دیجیتال

جانشین فرمانده انتظامی مازندران از وقوع سرقت بانک در شهرستان قائم‌شهر شب گذشته خبر داد و گفت: با تشکیل تیم ویژه از کاآگاهان پلیس، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

بسته خبری پلیس مازندران| از دستبرد به یکی از بانک‌ها تا کشف تجهیزات تولید ارز دیجیتال

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سیدموسی حسینی با اعلام این خبر، بیان کرد: در پی کسب خبری از مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در ساعت ۶ و ۳۶ دقیقه بامداد امروز شنبه ۱۹ تیرماه مبنی بر سرقت از بانکی در شهرستان قائم‌شهر موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی گفت: با اعلام این خبر سریعاً کمیسیون ویژه عملیات در شهرستان قائم‌شهر تشکیل و تیم ویژه بررسی صحنه جرم با هدایت و فرماندهی جانشین استان به محل وقوع سرقت اعزام شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران اظهار کرد: برابر بررسی‌های اولیه سارق یا سارقان پس از تخریب دوربین‌های مدار بسته، قطع برق و تخریب دیوار پشت ساختمان، وارد بانک شده و اقدام به سرقت وجه نقد کردند.

حسینی با اشاره به اینکه میزان سرقت از سوی کارشناسان بانک در دست بررسی است، گفت: تلاش پلیس برای شناسایی و دستگیری سارقان کماکان ادامه دارد، پلیس با اشراف اطلاعاتی و با همکاری دیگر عوامل انتظامی با به کارگیری همه امکانات و ظرفیت‌ها، نسبت به شناسایی و دستگیری سارقان اقدام خواهد کرد.

*توقیف موتورسیکلت‌های میلیاردی در شهرستان نور

علی داداش‌تبار فرمانده انتظامی شهرستان نور از توقیف ۶ موتورسیکلت سنگین قاچاق به ارزش ۳۶ میلیارد ریال خبر داد و گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت اجتماعی، طرح عملیاتی برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف در سطح این شهرستان به مرحله اجرا درآمد.

وی تصریح کرد: در اجرای این طرح، ماموران یگان امداد این فرماندهی با شناسایی ۶ موتورسیکلت غیرمجاز در اقدامی غافلگیرانه این موتورسیکلت ها را حین تردد در سطح شهرستان متوقف کردند.

فرمانده انتظامی نور ارزش این موتورسیکلت غیرمجاز را برابر نظر کارشناسان بالغ بر ۳۶ میلیارد ریال عنوان و تصریح کرد: موتورسیکلت‌ها به پارکینگ منتقل شدند و در این راستا پرونده تشکیل و به مرجع قضایی ارسال شد.

*کشف تجهیزات تولید ارز دیجیتال در چالوس 

علی‌اکبر خسروی فرمانده انتظامی شهرستان چالوس از کشف تجهیزات تولید ارز دیجیتال به ارزش ۸۰۰ میلیون ریال خبر داد و گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت غیرقانونی فردی در امر استخراج و تولید ارز دیجیتال در شهر مرزن‌آباد، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: پس از هماهنگی‌های قضائی، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی با انجام تحقیقات پلیسی و اطلاعاتی محل فعالیت متهم را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی چالوس تصریح کرد: در عملیاتی غافلگیرانه متهم دستگیر و در بازدید از محل فعالیت وی ۴ دستگاه تجهیزات تولید ارز دیجیتال به ارزشی بالغ بر ۸۰۰ میلیون ریال کشف شد.

خسروی قاچاق و هرگونه فعالیت‌های اقتصادی غیرقانونی را موجب اخلال در نظام اقتصادی کشور دانست و تصریح کرد: خرید و مصرف کالای قاچاق و هرگونه فعالیت اقتصادی غیرقانونی باعث اخلال در عرضه تولیدات داخلی، تعطیلی کارخانه‌ها و افزایش بیکاری خواهد شد.

وی تاکید کرد: مبارزه بی‌امان با قاچاق کالا و ارز و برخورد با جرایم اقتصادی گامی موثر در حمایت از تولید و سرمایه‌گذاری داخلی است.

انتهای پیام/۸۶۰۴۱/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول