اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

پیروزی پرگل شاگردان نویدکیا در نقش‌جهان/ صعنت نفت چهارتایی شد

تیم‌های فوتبال سپاهان و صنعت نفت آبادان در هفته بیست و هفتم لیگ برتر در ورزشگاه نقش‌جهان به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با برتری سپاهان به پایان رسید.

پیروزی پرگل شاگردان نویدکیا در نقش‌جهان/ صعنت نفت چهارتایی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، تیم فوتبال سپاهان اصفهان در چارچوب هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال از ساعت 20:45 و در ورزشگاه نقش‌جهان میزبان صنعت نفت آبادان بود.

بازی را بازیکنان سپاهان بهتر شروع کردند و در همان دقایق ابتدایی به گل رسیدند، در ادامه نیز بازی در دست طلایی‌پوشان بود و با گردش توپ به دنبال ایجاد موقعیت بودند؛ صنعت نفت نیز در ضدحملات خطرناک ظاهر شد.

در ادامه نیمه اول بازی متعادل‌تر شد و توپ بیشتر در میانه زمین در گردش بود اما در یک حرکت زیبا سپاهان توسط حسینی برای دومین‌بار به گل رسید؛ نیمه نخست با برتری 2 بر صفر سپاهان به پایان رسید.

در نیمه دوم بازی را صنعت نفت بهتر شروع کرد و در ادامه روی یک اشتباه خالقی‌فر نخستین گل نفت را به ثمر رساند اما در ادامه سپاهان موفق شد در دقایق پایانی 2 بار دیگر به گل برسد.

به این ترتیب بازی با نتیجه 4 بر یک به سود سپاهان به پایان رسید و شاگردان محرم نویدکیا با 56 امتیاز در رده دوم جدول رده‌بندی قرار گرفتند؛ پرسپولیس با 58 امتیاز صدرنشین لیگ است.

داور: سیدرضا مهدوی

کمک‌داوران: احمد سلطانی، محمدصالح عرب‌آبادی و فرهاد امینی

کارت زرد: سروش رفیعی دقیقه 30، محمدرضا خلعتبری دقیقه 60 امید نورافکن دقیقه 69 از سپاهان - محمد طیبی دقیقه 85 از صنعت نفت

کارت قرمز: -

گل: سجاد شهباززاده دقیقه 5 و 83، محمدرضا حسینی دقیقه 35 و عزت پورقاز دقیقه 90 برای سپاهان - رضا خالقی‌فر دقیقه 72 برای صنعت نفت

ترکیب سپاهان اصفهان: 

پیام نیازمند، گئورگی ولسیانی، محمد نژادمهدی (رضا میرزایی)، امید نورافکن، دانیال اسماعیلی‌فر، محمد کریمی (عزت پورقاز)، سروش رفیعی (یاسین سلمانی)، احسان حاج‌صفی، سیدمحمدرضا حسینی (جلال علی‌محمدی)، محمدرضا خلعتبری (محمد محبی) و سجاد شهباززاده 

سرمربی: محرم نویدکیا

ترکیب صنعت نفت آبادان: 

فرزین گروسیان، محمد طیبی، مهدی حنفی (فاخر تهامی)، عبدالله ناصری، امید خالدی، محمود مطلق‌زاده، امید حامدی‌فر، حسین ساکی، محمدرضا غبیشاوی (احمد شریعت‌زاده)، حسین زواری و رضا خالقی‌فر

سرمربی: سیروس پورموسوی

اتفاقات مهم بازی: 

- دقیقه 4

ضربه پرقدرت بازیکن صنعت نفت از پشت محوطه جریمه به تیرک افقی دروازه سپاهان برخورد کرد و با بدشانسی گل نشد.

- دقیقه 5

حرکت دیدنی سروش رفیعی و پاس زیبای وی در آستانه دروازه به سجاد شهباززاده رسید و این بازیکن با یک ضربه آرام نخستین گل سپاهان را به ثمر رساند.

- دقیقه21

اشتباه بازیکنان سپاهان در دفاع موقعیت گلزنی برای صنعت نفت ایجاد کرد که ضربه خالقی‌فر را دروازه‌بان سپاهان راهی کرنر کرد.

- دقیقه 35

حرکت انفجاری محمدرضا حسینی و در ادامه یک و دو با سجاد شهباززاده پایه‌گذار گل دوم سپاهان شد و حسینی با یک ضربه خوب دومین گل سپاهان را به ثمر رساند.

- دقیقه 47

محمدرضا خلعتبری در محوطه جریمه صنعت نفت صاحب توپ شد که ضربه پرقدرت این بازیکن را دروازه‌بان نفت راهی کرنر کرد.

- دقیقه 72

محمد نژاد‌مهدی در خط دفاعی سپاهان دچار اشتباه شد و خالقی‌فر توپ این بازیکن را گرفت و در مصاف تک به تک با دروازه‌بان سپاهان نخستین گل صنعت نفت را به ثمر رساند.

- دقیقه 83

دانیال اسماعیلی‌فر از گوشه محوطه جریمه نفت نفوذ کرد و با یک پاس خوب سجاد شهباززاده را در مقابل دروازه قرار داد و شهباززاده سومین گل سپاهان را زد.

- دقیقه 90

ارسال کرنر برای سپاهان را عزت پورقاز با ضربه سر به چهارمین گل سپاهان تبدیل کرد.

انتهای پیام/63090/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول