اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

بهره برداری از طرح نوسازی شبکه آب شرب روستای «گنداب»

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام گفت: طرح نوسازی شبکه آب شرب روستای گنداب شهرستان آبدانان به طول ۷۰۰۰ متر اجرا و مورد بهره برداری قرار گرفت.

بهره برداری از طرح نوسازی شبکه آب شرب روستای «گنداب»

نورالله تیموری عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: به منظور از مدار خارج کردن شبکه فرسوده قدیمی، مدیریت شبکه توزیع، این شرکت با رعایت کامل استانداردهای لازم، علاوه بر نصب شیرآلات کنترلی شبکه توزیع، احداث حوضچه‌های شیرآلات و اقدام به نوسازی شبکه آب شرب روستای گنداب به طول ۷۰۰۰ متر کرد.

وی افزود: برای اجرای شبکه توزیع از لوله‌های پلی اتیلن با اقطار ۲۰ تا ۱۶۰ میلی‌متر استفاده شده که با اجرای آن تعداد ۳۵۰ انشعابات آب این روستا استاندار سازی و نصب شد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام با بیان اینکه اصلاح شبکه فرسوده آبرسانی به منظور مدیریت مصرف همچنان در دستور کار است گفت: شرکت آب و فاضلاب برای اجرای این طرح ۱ میلیارد و ۲۷۵ میلیون تومان  اعتبار هزینه کرده است.

وی با بیان اینکه اصلاح و بازسازی شبکه آبرسانی این روستا باعث افزایش فشار آب می‌شود، افزود: با اجرای این عملیات ضمن ارتقای خدمات، شاهد جلب رضایت مشترکان روستای مذکور از وضعیت آبرسانی هستیم.

انتهای پیام/ ۹۷۰۸۷۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول