اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

حاشیه بازی سایپا و استقلال| جر و بحث عجیب موسوی با داور چهارم/ درگیری مجیدی با عوامل سایپا

مدافع تیم فوتبال استقلال هنگام ورود به زمین مسابقه با داور چهارم جر و بحث کرد.

حاشیه بازی سایپا و استقلال| جر و بحث عجیب موسوی با داور چهارم/ درگیری مجیدی با عوامل سایپا

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم‌های فوتبال سایپا و استقلال در چارچوب هفته بیست‌وهفتم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت 19:50 در ورزشگاه دستگردی مقابل هم قرار گرفتند.

* حسین مالکی، بازیکن سایپا در دقیقه 30 با دستور فراز کمالوند خود را گرم کرد تا در صورت نیاز وارد ترکیب نارنجی‌پوشان شود.

* در دقیقه 30 مرتضی منصوریان، داور مسابقه کولینگ بریک اعلام کرد تا بازیکنان هر دو تیم لحظاتی استراحت کرده و آبی بنوشند.

* در شرایطی که به دلیل شیوع ویروس کرونا اعلام شده بود این مسابقه بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد، افراد متفرقه زیادی بین بازیکنان ذخیره دو تیم حضور داشتند.

* فراز کمالوند، سرمربی سایپا در تمام طول 45 دقیقه در کنار زمین ایستاده بود و با شور و هیجان خاصی شاگردانش را هدایت می‌کرد.

* در پایان نیمه نخست و زمانی که داور سوت پایان نیمه را زد، بابک مرادی به سمت مرتضی منصوریان رفت و با وی صحبت و نسبت به چند صحنه اعتراض کرد.

* در دقیقه 55 اعلام خطا روی آرمان رمضانی پشت محوطه جریمه سایپا با اعتراض هر دو تیم همراه بود. استقلالی‌ها معتقد بودند بازیکن سایپا باید اخراج می‌شد و سایپایی‌ها معتقد بودند که داور نباید وی را جریمه کرد.

* فرهاد مجیدی هم در این صحنه به فریدون اصفهانیان، ناظر داوری این مسابقه اعتراض کرد.

* سبحان خاقانی، بازیکن جوان استقلال پس از شوتی که به سمت دروازه سایپا زد، دچار مصدومیت شد. مصدومیت خاقانی موجب شد که وی از زمین مسابقه خارج شود و احمد موسوی جایگزین وی شد.

* زمانی که موسوی قصد ورود به زمین مسابقه را داشت با داور چهارم که قصد بالا بردن تابلوی تعویض را داشت، برخورد کرد. این برخورد موجب شد تا درگیری لفظی کوتاهی بین موسوی و جنگی ایجاد شود.

* فرزاد مجیدی، کمک سرپرست تیم فوتبال استقلال که از روی سکوها نظاره‌گر بازی بود در دقیقه 69 با نیمکت‌نشینان سایپا درگیری لفظی پیدا کرد. 

* ارسلان مطهری، مهاجم تیم فوتبال استقلال پیش از ورود به زمین مسابقه با فراز کمالوند خوش‌وبش کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول