اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

نیکوکار گنبدی یک میلیارد ریال به مردم سیستان و بلوچستان کمک کرد

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت گلستان گفت: «حاج محمد شهرکی» برای پیشگیری و کنترل از شیوع بیماری کرونا در استان سیستان و بلوچستان مبلغ یک میلیارد ریال از طریق مجمع خیرین استان کمک کرد.

نیکوکار گنبدی یک میلیارد ریال به مردم سیستان و بلوچستان کمک کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، علی بزرگمهر صبح امروز در جمع خیرین شهرستان گنبدووکاس اظهار کرد: «حاج محمد شهرکی» در سال‌های گذشته کمک‌های زیادی در حوزه بهداشت و درمان انجام داده که در یکسال و اندی گذشته به‌خاطر شیوع بیماری کرونا در کشور و استان گلستان این کمک‌ها نمود بیشتری داشته است.

وی تصریح کرد: نیکوکار گنبدی این بار در راستای کمک به مردم محروم و مظلوم سیستان و بلوچستان که از شیوع بیماری کرونا دلتا (هندی) رنج بسیاری می‌برند، کمک‌های نقدی و غیرنقدی به ارزش یک میلیارد ریال به این استان ارسال کرد.

مدیر عامل مجمع خیرین سلامت گلستان خاطرنشان کرد: تعداد ۴۰ هزار عدد ماسک از انواع مختلف، ۴۰ عدد کپسول اکسیژن و مانومتر و دیگر کمک‌های نقدی و غیرنقدی به ارزش یک میلیارد ریال از طریق مجمع خیرین سلامت گلستان به حساب مجمع خیرین سلامت استان سیستان و بلوچستان واریز و یا ارسال شد.

* ساخت «مرکز جامع سلامت» در مناطق محروم سیستان و بلوچستان توسط «حاج محمد شهرکی» نیکوکار گنبدی

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان گنبدکاووس نیز اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون «حاج محمد شهرکی» نیکوکار گنبدی بیش از ۴۶ هزار بسته معیشتی، ده‌ها هزار بسته لوازم‌التحریر، ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده تهیه و در استان سیستان و بلوچستان توزیع کرده است.

اصغر نودهی گفت: در وقوع سیل سال گذشته در استان سیستان و بلوچستان نیز این نیکوکار گنبدی تجهیزات پزشکی، مواد خوراکی و آب معدنی و سایر مواد و اقلام ضروری مورد نیاز را به استان ارسال کردند.

وی تصریح کرد: «حاج محمد شهرکی» نیکوکار گنبدی در مناطق محروم استان سیستان و بلوچستان «مرکز جامع سلامت» احداث می‌کند.

انتهای پیام/۲۳۰۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول