اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

مهر تأیید هیأت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای خراسان رضوی بر نتایج انتخابات مشهد

رئیس هیأت نظارت بر انتخابات شورای شهر شهرستان مشهد گفت: صحت انتخابات شهر مشهد، رضویه و ملک‌آباد که پیش از این از سوی هیأت نظارت شهرستان اعلام شده بود به موجب ماده ۵۹ توسط هیأت عالی نظارت استان مورد تأیید قرار گرفت.

مهر تأیید هیأت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای خراسان رضوی بر نتایج انتخابات مشهد

سید علی بامشکی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد، اظهار کرد: صحت انتخابات شهر مشهد، رضویه و ملک‌آباد که پیش از این از سوی هیأت نظارت شهرستان اعلام شده بود به موجب ماده ۵۹ توسط هیأت عالی نظارت استان مورد تأیید قرار گرفت.

رئیس هیأت نظارت بر انتخابات شورای شهر شهرستان مشهد با بیان اینکه به موجب ماده ۷۱ در جلسه مشترک هیأت نظارت و اجرایی بخش روستایی شهرستان تعداد ۳۲  شکایت مورد بررسی قرار گرفت، ادامه داد: برای ۱۰ صندوق از هیأت نظارت شهرستان مجوز درخواست بازشماری اخذ که در ۶ صندوق نتایج قبل تأیید و چهار صندوق منجر به تغییر جزئی آرا بدون جابه‌جایی افراد شد.

وی افزود: به موجب ماده ۵۸ در پی دریافت ۱۲ مورد شکایت مجدد از بخش روستا و بررسی در جلسه فوق العاده هیأت نظارت شهرستان با چهار مورد بازشماری موافقت شد که در پی آن دو صندوق  تغییر جزئی داشته اما منجر به جابه‌جایی افراد نشد.

بامشکی با تأکید بر اینکه با توجه به اتمام مهلت رسیدگی به اعتراضات و باز شماری انجام شده، تأیید صحت انتخابات بخش روستایی شهرستان مشهد شامل بخش مرکزی، رضویه و احمدآباد امروز به فرمانداری اعلام شد، تکمیل کرد: امسال انتخابات شوراهای اسلامی شهر مشهد با استفاده از ۵ هزار و ۳۵۳ دستگاه صندوق الکترونیک به صورت تمام الکترونیک برگزار شد.

رئیس هیأت نظارت بر انتخابات شورای شهر شهرستان مشهد در ادامه تشریح کرد: شمارش آرا در ۵۳ صندوق برای مدت کوتاهی به صورت دستی انجام شد که تعداد صندوق‌های دستی نسبت به صندوق‌های الکترونیک دستی کمتر از یک درصد و آرا اخذ شده نیز کمتر از ۲ درصد بوده است اما در بخش روستاهای شهرستان  انتخابات به‌صورت دستی برگزار شده است.

انتهای پیام/ ۷۰۰۷۴/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول