اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

عزیزی خادم: منتظر اعلام مهدوی کیا برای ساماندهی تیم های پایه هستیم/حضور دستیاران آلمانی درصورت توافق نهایی

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: توافق کلی با مهدوی کیا صورت گرفته و منتظر اعلام مهدوی کیا در خصوص برنامه جامع برای ساماندهی تیم‌های ملی فوتبال پایه و سرمربیگری تیم المپیک هستیم.

عزیزی خادم: منتظر اعلام مهدوی کیا برای ساماندهی تیم های پایه هستیم/حضور دستیاران آلمانی درصورت توافق نهایی

به گزارش خبرگزاری فارس، شهاب‌الدین عزیزی خادم توضیحاتی تکمیلی درباره برنامه همکاری فدراسیون با مهدی مهدوی‌کیا ارائه داد.

رییس فدراسیون فوتبال گفت: مذاکراتی با مهدی مهدوی کیا در چند روز گذشته انجام دادیم و در مورد مسایل مربوط با تیمهای پایه و امید صحبت‌های مهمی انجام شد. به همین ترتیب با توجه به در پیش بودن مرحله مقدماتی انتخابی المپیک توافقات اولیه به صورت کلی با مهدوی کیا انجام و قرار شد با توجه به قراردادی که او با باشگاه هامبورگ دارد، بعد از صحبت نهایی با مسئولان این باشگاه، برنامه جامع خودشان را برای ساماندهی تیم‌های ملی فوتبال پایه و سرمربیگری تیم المپیک به فدراسیون اعلام کنند.

عزیزی خادم افزود: احتمالا در صورت توافق نهایی دستیاران آلمانی در کادر ایشان حضور خواهند داشت. ما امیدواریم شرایط برای این همکاری که منشا اتفاقات مثبت و بزرگ برای فوتبال ایران خواهد بود هرچه زودتر با توافق مهیا شود که جزییات این مذاکرات و برنامه ریزی به زودی اعلام می شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول