اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

اهدای 40 سری جهیزیه به زوج‌های نیازمند قزوینی

مدیرعامل مؤسسهٔ خیریهٔ بنیان ازدواج گفت: در روز ازدواج حضرت‌علی(ع) و حضرت‌زهرا(س) 40 سری جهیزیه به ارزش ریالی 5 میلیارد و 600 میلیون ریال به زوج‌های نیازمند اهدا خواهد شد.

اهدای 40 سری جهیزیه به زوج‌های نیازمند قزوینی

نقی میرزایی، مدیرعامل مؤسسهٔ خیریهٔ بنیان ازدواج در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در قزوین گفت: در روز ازدواج حضرت‌علی(ع) و حضرت‌زهرا(س) در راستای کمک به زوج‌های نیازمند و ترویج سنت حسنهٔ نبوی، 40 سری جهیزیه که با استفاده از کمک‌های مردمی و خیرین تهیه شده، به زوج‌های نیازمند استان اهدا خواهد شد.

وی ادامه داد: ارزش ریالی مجموع این جهیزیه‌ها، 5 میلیارد و 600 میلیون ریال است.

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، مؤسسهٔ خیریه بنیان ازدواج یکی از بزرگ‌ترین مؤسسات خیریه در کشور است که در زمینهٔ اهدای جهیزیه به زوج‌های نیازمند فعالیت می‌کند و تاکنون به بیش از 11 هزار زوج جوان جهیزیه اهدا کرده است. از دیگر فعالیت‌های این مؤسسه می‌توان به اهدای وام‌های قرض‌الحسنه به زوج‌های نیازمند و در اختیار قرار دادن مسکن استیجاری بسیار ارزان قیمت به زوج‌های جوان نیازمند اشاره کرد. مقام معظم رهبری نیز در بیانات خود در یکی از جلسات از این خیر قزوینی قدردانی کردند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول