اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

سیمان خمیر فضای فیزیکی سی‌تی‌اسکن خمیر را می‌سازد

سیمان خمیر متعهد شد که ساختمان سی تی اسکن بندرخمیر را بسازد.

سیمان خمیر فضای فیزیکی سی‌تی‌اسکن خمیر را می‌سازد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، احمد مرادی نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی به همراه دکتر حسین فرشیدی رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان درباره ارتقای ارائه خدمات درمانی و همچنین تجهیزاتی در بیمارستان نیاپور شهرستان بندر خمیر با میرهاشم خواستار، فرماندار این شهرستان و مهدی باشتی مدیرعامل شرکت سیمان هرمزگان نشست مشترکی تشکیل دادند.

احمد مرادی نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی در این نشست با توجه به موقعیت جغرافیایی شهرستان بندرخمیر گفت: این شهرستان نزدیک ترین شهر به مرکز استان است که چنانچه بیماران برای بستری در شهر بندرعباس با مشکل مواجه شوند به بیمارستان این شهر مراجعه می‌کنند، همچنین نزدیکی شهرستان های قشم و بندر لنگه به بندر خمیر بار مضاعف درمانی را به کادر بهداشت و درمان تحمیل می کند.

نماینده مردم بندرعباس ابراز امیدواری کرد: این نشست باعث شود با همکاری دانشگاه و فرمانداری شهرستان بندرخمیر و کارخانه سیمان هرمزگان مشکلات درمانی این شهر به زودی مرتفع شود.

میرهاشم خواستار، فرماندار شهرستان بندر خمیر هم با اشاره به اینکه این شهرستان در مهمترین موقعیت جغرافیایی غرب استان قرار دارد، گسترش فضا و تجهیزات بیمارستان را برای ارائه هر چه بهتر خدمات درمانی حائز اهمیت دانست و گفت: به علت حساسیت محور غرب استان و وقوع حوادث جاده ای، دستگاه سی تی اسکن یکی از تجهیزات مهم و ضروری برای این بیمارستان است.

میرهاشم خواستار از دیگر امکانات مورد نیاز این شهرستان را محل اسکان پزشکان عنوان کرد.

دکتر حسین فرشیدی رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان هم از حمایت های نمایندگان مجلس، سازمان برنامه و بودجه، استانداری هرمزگان، امام جمعه شهر بندرعباس و همچنین وزارت بهداشت درباره تسریع در اتمام بیمارستان ۵۳۱ شهر بندرعباس تقدیر کرد و گفت: امروز مسئولیت اجتماعی فراتر از مسئولیت های اداری است و باید برای رفاه مردم همه تلاش و همکاری کنیم.

وی افزود: با توجه به صنایع متمرکز در غرب استان و حساسیت‌های شغلی در این صنایع، پیگیر راه اندازی سیستم اورژانس صنایع غرب هستیم و با رایزنی های صورت گرفته این موضوع در حال انجام است و این سیستم قطعا بار ارائه خدمات درمانی در شهرستان بندرخمیر را کاهش خواهد داد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان ارتقای اورژانس بندرخمیر، احداث کلینیک ویژه در این بیمارستان را بسیار مهم دانست و تصریح کرد: نقشه راه اندازی سی تی اسکن بیمارستان شهرستان بندرخمیر در دستور کار بوده که با همکاری و حمایت های مالی کارخانه سیمان هرمزگان به زودی کار احداث ساختمان آن آغاز می‌شود.

ساخت فضای فیزیکی بخش سی تی اسکن بیمارستان نیاپور بندرلنگه، کلینیک ویژه تخصصی، تجهیز آزمایشگاه بیمارستان، محل اسکان پزشکان، محوطه سازی بیمارستان و همچنین ساخت پایگاه سلامت روستای لشتغان طی تفاهم‌نامه‌ای که با کارخانه سیمان هرمزگان منعقد خواهد شد در دستور کار دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان قرار گرفت.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول