اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

صالحی امیری:در بحث فنی تیم امید دخالتی نمی‌کنیم/تالار مشاهیر فوتبال ایران افتتاح می شود

رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان گفت: محور مدیریت و تصمیم گیری برای هدایت فنی جزو وظایف فدراسیون فوتبال خواهد بود و کمیته در این حوزه هیچ دخالتی نمی کند.

صالحی امیری:در بحث فنی تیم امید دخالتی نمی‌کنیم/تالار مشاهیر فوتبال ایران افتتاح می شود

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، سیدرضا صالحی امیری درباره برگزاری این نشست با رئیس فدراسیون فوتبال برای هماهنگی برنامه‌های تیم امید گفت: خیلی خوشحالیم که امروز خدمت همکاران مان در فدراسیون فوتبال هستیم و امیدواریم که از این ایام سخت کرونایی و شرایط سخت اقتصادی که مردم تحت فشار هستند، هر چه زودتر عبور کنیم.

وی اضافه کرد: در آستانه المپیک توکیو هستیم. اولین کاروان ایران امروز به بازیهای المپیک اعزام می شود و در نتیجه امیدواریم مرداد ماه کام ملت شیرین شود. نشست امروز با حضور آقای عزیزی خادم، رئیس فدراسیون و همکاران وی با انگیزه و فلسفه همکاری مشترک میان تیم امید در کمیته ملی المپیک تشکیل شد.

وی اضافه کرد: فدراسیون فوتبال به عنوان متولی اصلی در تمام رده ها و همه حوزه ها است و کمیته ملی المپیک در حقیقت مسئولیت هماهنگی و برنامه ریزی را برعهده دارد. تمایز این دوره با دوره قبل این است که ما با فدراسیون فوتبال به توافق رسیدیم همکاری مشترک مادی و معنوی داشته باشیم. معتقد بوده و هستیم به عنوان کمیته ملی المپیک آنچه که در فوتبال ایران اتفاق افتاده بخشی از نیازهای مردم ایران زمین است. ما در پیروزی های فوتبال مثل مردم احساس نشاط می کنیم و در ناکامی ها هم احساس تلخ کامی داریم. از این جهت با یکدیگر توافق کردیم تیم المپیک را در این دوره به تیمی امید بخش تبدیل کنیم.

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: شخصا اعتقاد دارم اگر همدلی و هماهنگی و انسجام شکل بگیرد مطمئنا به نتیجه می رسیم. دلیل موفقیت فدراسیون در رویداد اخیر به عقیده من همدلی بود که صورت گرفت. در این راستا وزارت ورزش و جوانان، سازمان برنامه و بودجه، دولت و همه تصمیم گرفتند به کمک فدراسیون بیایند و فدراسیون هم لیاقت خودش را اثبات کرد که توانایی جذب کمک را دارد. جا دارد یک بار دیگر به مدیریت جدید فدراسیون تبریک بگویم.

ما به عنوان کمیته ملی المپیک یک سازمان منسجم در چارچوب معین هستیم. قطعا حمایت حداکثری را برای تیم امید خواهیم داشت. اما محور مدیریت و تصمیم گیری برای هدایت فنی جزو وظایف فدراسیون فوتبال خواهد بود و کمیته در این حوزه هیچ دخالتی نمی کند. این منطق روشنی است که سازمان رسمی ایران فدراسیون فوتبال است. ابتدای سال 1400 جلسه ای را در فدراسیون با عزیزی خادم برگزار کردیم،در جلسه مشترکی که با حضور داریوش مصطفوی و عزیزی خادم داشتیم، تقاضا کردیم که از ایشان به عنوان یکی از پیشکسوتان بزرگ فوتبال کشور در تیم ملی امید استفاده کنیم.

صالحی امیری در پایان گفت: برای اولین بار اعلام می کنم قصد داریم در پایان نیم سال اول تالار مشاهیر فوتبال ایران را در موزه ملی المپیک افتتاح کنیم. مقدمات کار انجام شده است. جلسات هیات ژوری با مدیریت مصطفوی و شعبانی، کلانی، کوثری و جمعی دیگر از نخبگان فوتبال در حال برگزاری است.  لیست 300 نفره ای در دست داریم. بی شک یکی از جذاب ترین بخش های موزه در آینده، تالار فوتبال خواهد بود. من برای همه جامعه فوتبال ایران و همه قهرمانان و کسانی که حمایت می کنند تا فوتبال ایران مانند ستاره ای بدرخشد تقدیر و تشکر و سپاس دارم. از زحمات کوتاه مدت مدیریت جدید فوتبال هم قدردانی کرده و آروزی موفقیت در این مسیر سخت را برای آنها دارم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول