اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری جهان

ابتلای صدها نفر از کادر درمان به کرونا پس از واکسیناسیون با سینوواک

وزارت بهداشت تایلند گفت: بیش از ۶۰۰ نفر از کادر پزشکی که دو دز واکسن سینوواک چین را دریافت کرده‌اند به کووید ۱۹ آلوده شده‌اند

ابتلای صدها نفر از کادر درمان به کرونا پس از واکسیناسیون با سینوواک

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از رویترز، وزارت بهداشت تایلند روز  گذشته گفت: بیش از ۶۰۰ نفر از کادر پزشکی که دو دز واکسن سینوواک چین را دریافت کرده‌اند به کووید ۱۹ آلوده شده‌اند؛ مقامات برای افزایش ایمنی بدن تزریق دزهای تقویت کننده را توصیه کرده بودند.

اطلاعات وزارت بهداشت این کشور از آوریل تا ژوئیه نشان داد از ۶۷۷ هزار ۳۴۸ پرسنل پزشکی که دو دز سینوواک دریافت کرده‌اند، ۶۱۸ نفر آلوده  به ویروس شده‌اند. یک پرستار درگذشته و  حال یک نفر از کادر درمان نیز وخیم است.

سوپون ایامسیریتهاون، مقام ارشد بهداشت در یک جلسه خبری گفت: یک هیئت متخصص، دز سوم را برای ایجاد مصونیت برای کادر پزشکی که در معرض خطر هستند توصیه کرده است.

دولت اندونزی که به شدت به واکسن سینوواک اعتماد کرده است، روز جمعه گفت که واکسن مدرنا را به عنوان تقویت کننده برای کادر پزشکی تأمین می‌کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول