اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

حل مشکل آب و نهاده دامداران دهستان موگویی تا سه روز آینده

نماینده مردم در شهرستان‌های اردل، کوهرنگ، فارسان و کیار در مجلس گفت: چند روز گذشته جلسه‌ای با امور عشایری استان برقرار و مشکلات نهاده دامداران دهستان موگویی از جمله روستای سرآقاسید پیگیری و مصوب شد تا سه روز دیگر آب مورد نیاز عشایر تأمین شود.

حل مشکل آب و نهاده دامداران دهستان موگویی تا سه روز آینده

قدرت‌الله حمزه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، در خصوص مشکلات کم‌آبی و نهاده دامداران گفت: متأسفانه خشکسالی و کم‌آبی تهدیدی جدی برای دامداران است و کمبود نهاده دردسرهایی را ایجاد کرده است.

نماینده مردم شهرستان‌های اردل، کوهرنگ، فارسان و کیار در مجلس افزود: قبل از جدی شدن این مشکلات این موضوع را در مجلس و کمیسیون کشاورزی مطرح و پیگیری کردیم و حتی هشدارهایی نیز داده شده اما چاره‌ای اندیشیده نشد.

وی ادامه داد: بخش عظیمی از نهاده‌ها در گمرک ذخیره شده بود که اگر زودتر از این وارد بازار می‌شد اکنون شاهد این معضلات نبودیم اما با این چالش‌ها موضوع با جدیت بیشتری از سمت وزارت‌های جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت مطالبه می‌شود.

حمزه با بیان اینکه به دنبال رفع کامل مشکل هستیم، ادامه داد: چند روز گذشته جلسه‌ای با امور عشایری استان برقرار و مشکلات نهاده دامداران دهستان موگویی از جمله روستای سرآقاسید به جد پیگیری و مصوب شد تا سه روز دیگر آب مورد نیاز عشایر تأمین شود.

وی در پایان گفت: به منظور تسریع در تأمین آب این منطقه بین دستگاه‌های متولی جهادکشاورزی، آبفا، سپاه و ... تقسیم وظایف صورت گرفت و به جد به دنبال مطالبه مشکلات تأمین نهاده مناطق دیگر از مسئولان مرتبط هستیم.

انتهای پیام/68036

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول