اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس، سازمان برگزیده و فعال کشور شد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس از برگزیده شدن این سازمان در ارزیابی عملکرد سال ۱۳۹۹، به عنوان سازمان برگزیده و فعال در سطح کشور خبر داد.

سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس، سازمان برگزیده و فعال کشور شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حمید رضا ایزدی با بیان اینکه یکی از دغدغه های این سازمان در سال ۹۹ کنترل شیوع ویروس کویید -۱۹ در واحدهای فعال اقتصادی، صنعتی، معدنی و تجاری به منظور حفظ سلامت کارکنان، جلوگیری از توقف فعالیت اقتصادی و پویایی تولید بوده است، اظهار داشت: از زمان شیوع این ویروس، کارشناسان HSEE این سازمان در سطح استان اقدام به آموزش و ترویج رعایت پروتکل ها و نظارت بر اجرای آن در واحدهای تحت پوشش نمودند.

وی بیان کرد: فرآیندهای HSEE موجبات کاهش حوادث و خطا، افزایش کیفیت محصول، صرفه جویی در مصرف انرژی و غیره را رقم می زند و موثرترین عامل دستیابی به این موفقیت را تلاش و کوشش کارکنان این سازمان دانست، همچنین تداوم فعالیت همکاران در برقراری ضوابط ایمنی در محیط کار، توجه ویژه به حفاظت از محیط زیست در کنار فعالیت صنعتی، معدنی، تجاری و مدیریت میزان مصرف انرژی در خطوط تولید، سبب کسب عنوان برتری استان فارس در عرصه چهارجانبه ایمنی، بهداشت، محیط زیست و انرژی در بین استان ‌های کشور و کسب رتبه برتر (سازمان برگزیده و فعال) گردیده است.

ایزدی در ادامه با اشاره به برخی فعالیت های سازمان صمت در زمینه مبارزه با ویروس کویید-۱۹ اظهار نمود: در سال ۹۹ تعداد ۶۲۰۹ واحد صنعتی، ۲۹۴۲ واحد معدنی و بالغ بر ۱۳۶ هزار واحد تجاری و صنفی مورد بازرسی و نظارت جهت اجرای پروتکل های بهداشتی قرار گرفت.

در این راستا علیرضا رزم حسینی، وزیر صنعت، معدن و تجارت از حمید رضا ایزدی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس بابت تلاش و همکاری بی وقفه در ایجاد هماهنگی های لازم در راستای حفاظت از بهداشت و سلامت عمومی با اهداء تقدیرنامه تشکر و قدردانی نمود.

در بخشی از متن تقدیرنامه دکتر "علیرضا رزم حسینی" وزیر صمت به مهندس "ایزدی" آمده است: در ارزیابی عملکرد سال ۱۳۹۹ سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس به دلیل برخورداری از سیستم بهداشت، ایمنی، محیط زیست و انرژی در بین سازمان های وابسته و تابعه حائز تقدیر است.

از این منظر از تلاش جنابعالی و همکاران در جهت اعتلای سلامت و بهداشت نیروی کار، حفاظت از محیط زیست و منابع کشور صمیمانه تشکر و قدردانی می کنم و از خداوند منان توفیق روز افزون را برای گسترش هرچه بیشتر فرهنگ HSEE (بهداشت، ایمنی، محیط زیست و انرژی) مسالت دارم.

در پایان، ایزدی از تلاش همکاران سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس، مدیران واحدهای صنعتی، معدنی و تجاری در راستای رونق تولید، توسعه فعالیت های اقتصادی و مبارزه همه جانبه با ویروس منحوس کرونا،تشکر و قدردانی نمود.

انتهای پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول