اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

تقدیر آیت‌الله علوی گرگانی از تلاش‌های آستان قدس رضوی در ایام کرونا

آیت‌الله سید محمدعلی علوی گرگانی با حضور در حرم نورانی امام رضا (ع) ضمن زیارت مضجع این امام عزیز از تلاش‌های این آستان برای خدمت‌رسانی به مردم تقدیر و تشکر کرد.

تقدیر آیت‌الله علوی گرگانی از تلاش‌های آستان قدس رضوی در ایام کرونا

به گزارش خبرنگار قرآن و فعالیت‌های دینی خبرگزاری فارس آیت‌الله سید محمدعلی علوی گرگانی با حضور در حرم نورانی امام رضا (ع) ضمن زیارت مضجع این امام عزیز با حجت‌الاسلام احمد مروی تولیت آستان قدس رضوی دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار آیت‌الله علوی گرگانی از اقدامات آستان قدس رضوی در ایام کرونا و رویکرد تولیت این آستان مقدس در حوزه خدمت‌رسانی به نیازمندان تقدیر و تشکر کرد.

این مرجع تقلید ضمن زیارت بارگاه منور رضوی در دیدار با تولیت آستان قدس رضوی، از تلاش‌های خادمان رضوی و اقدامات این آستان مقدس در ایام شیوع کرونا و همچنین رویکرد حجت‌الاسلام مروی در خدمت‌رسانی به مردم به ویژه مجاوران تقدیر کرد.

حجت‌الاسلام مروی نیز در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از آخرین فعالیت‌ها و اقدامات صورت گرفته در آستان قدس، احیای فرهنگ رضوی، تحقق بخشی به منویات مقام معظم رهبری و خدمت شایسته به زائران و مردم را از مهمترین اهداف این آستان مقدس برشمرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول