اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

4 ورزشکار ری در المپیک ۲۰۲۰ توکیو شرکت می‌کنند

آئین بدرقه ۴ ورزشکار و مربی شهرستان ری اعزامی به المپیک ۲۰۲۰ توکیو برگزار شد.

4 ورزشکار ری در  المپیک ۲۰۲۰ توکیو شرکت می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از ری، حسین توکلی کجانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری عصر امروز در آئین بدرقه ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی شهرستان ری ضمن گرامیداشت یاد شهدا و به‌ویژه شهید وحید زمانی نیا شهید ورزشکار شهرستان ری اظهار کرد: شهرستان ری همواره در طول دهه‌های گذشته طلایی‌ترین شهر در کسب مدال‌های ورزشی بوده و حوزه ورزش یکی از افتخارات این شهرستان در کنار تمدن تاریخی و وجود شهدای گرانقدر است که تأثیری به‌سزایی در رشد و توسعه منطقه خواهد داشت.

وی گفت: وجود ظرفیت‌های ارزشمند و نگاه به قهرمانان این شهرستان باعث شد که در برنامه توسعه افزایش سرانه‌های ورزشی نیز مطرح شود و ورزش پهلوانی به‌عنوان یکی از پیشران‌های توسعه در ری مطرح شود.

فرماندار ویژه شهرستان ری ادامه داد: در شهرستان ری زیرساخت‌های ورزشی تا حدودی فراهم‌شده و امتداد نیز داشته است که موجب تأثیرگذاری بر قشر جوان شهرستان شده است.

توکلی در ادامه تصریح کرد: در شهرستان ری به چندین رشته ورزشی باید به‌صورت تخصصی پرداخته شود لذا در این حوزه آمادگی مشارکت در ساخت ۲ ورزشگاه داریم.

وی ادامه داد: خانه کشتی در محله بهشتی در صورت همکاری شهرداری تهران ساخته می‌شود زیرا اعتبار اصلی تأمین‌شده اما عدم همکاری در واگذاری زمین باعث توقف طرح شده است.

فرماندار ویژه شهرستان ری در ادامه تأکید کرد: در ری به دنبال کاهش آسیب‌های اجتماعی هستیم لذا باید متولیان امر بدانند، ورزش در مناطق جنوبی تهران درآمد نیست.

نصرالله پریچهره مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران نیز در ادامه مراسم با اشاره به تلاش همیشگی ورزشکاران برای کسب افتخار اظهار داشت: ورزشکاران ماه‌ها و حتی گاهاً بیشتر از آن در اردوهای تیم ملی به سر می‌برند و سختی‌های زیادی را برای کسب مقام‌های قهرمانی متحمل می‌شوند و حالا در این رقابت حساس المپیک و پارالمپیک مردم نیز همگام با ورزشکاران این روزهای حساس را سپری خواهند کرد و امیدوار به پیروزی این ورزشکاران زحمتکش هستند.

وی با اشاره به سختی‌های موجود ناشی از شیوع بیماری کرونا افزود: در این دوره از المپیک و پارالمپیک با توجه به شرایط ناشی از کرونا امکان بدرقه درخور و شایسته برای ورزشکاران وجود ندارد و امیدواریم تمامی ورزشکاران ما با صحت و سلامتی مسابقات را پشت سر گذاشته و افتخارآفرینی کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در ادامه گفت: شهرستان ری از گذشته المپیکی بوده و در حال حاضر نیز حضور ورزشکاران المپیکی از ری نشان‌دهنده این است که راه المپیک و پارالمپیک در ری ادامه دارد.

پریچهره تأکید کرد: در استان تهران با توجه به کمبودها و ضعف‌های موجود اما همچنان پیگیری‌های لازم انجام گرفته و در ۱۰ رشته المپیکی و پارالمپیکی نماینده خواهیم داشت.

در پایان این مراسم آئین بدرقه وحید نوری، سعید داورپناه، حمیده عباسعلی و سمانه خوش‌قدم ورزشکاران و مربی ارزنده شهرستان ری اعزامی به المپیک ۲۰۲۰ توکیو با حضور حسین توکلی کجانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری، نصرالله پریچهره مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، پدر معظم شهید مدافع حرم وحید زمانی نیا شهید ورزشکار شهرستان ری و سایر مسؤولان برگزار شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول