اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

فرماندارنقده: بازشماری آرای انتخابات ۱۴۰۰ باید در چهارچوب قانون انجام شود

فرماندار نقده از تکذیب اخبار منتشره در خصوص عدم اجازه شمارش آرای انتخابات توسط فرماندار در این شهرستان خبر داد و گفت:نمایندگان هییت عالی استان آذربایجان‌غربی با هماهنگی فرمانداری نقده برای بازشماری آرا در شهرستان نقده حضور پیدا کردند و هیچگونه مخالفتی با بازشماری آرا نداریم.

فرماندارنقده: بازشماری آرای انتخابات ۱۴۰۰ باید در چهارچوب قانون انجام شود

منوچهر شاکر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه و با اشاره به اخبار منتشر شده در کانال‌های تلگرامی در خصوص عدم اجازه فرماندار نقده در خصوص بازشماری آرای انتخابات ۱۴۰۰ ضمن تکذیب خبر اظهار داشت: نمایندگان هییت عالی استان آذربایجان‌غربی با هماهنگی فرمانداری نقده برای بازشماری آرا در شهرستان نقده حضور پیدا کردند و هیچگونه مخالفتی با بازشماری آرا نداریم.

وی با بیان اینکه در چهارچوب قانون و مقررات آماده بازشماری تا آخرین صندوق هستیم تصریح کرد: صورتجلسه ای با ۱۱ نفر از معتمدین شهر تنظیم شده و تصمیم گیرنده اصلی فقط شخص منِ فرماندار نیستم.

فرماندار نقده اضافه کرد: در خصوص بازشماری آرای انتخابات درخواست هییت عالی استان خارج از چهارچوب قانونی بود که هییت نظارت چنین اجازه‌ای برای این اقدام نداده و ما مخالف بازشماری آرا نیستیم اما این اقدام فقط در چهارچوب قانونی انجام خواهد شد تا حقی از کسی ضایع نشود.

شاکر خاطرنشان کرد: اخبار منتشره بعضی کانالهای خبری مبنی بر مخالفت فرماندار نقده در خصوص شمارش آرا کذب محض است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول