اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

۳۷۰ سری جهیزیه به نوعروسان هرمزگانی اهدا شد

همزمان با سالروزپیوند آسمانی حضرت علی (ع) با حضرت فاطمه الزهرا (س) و مقارن با روز ازدواج، آیین اهدای ۳۷۰ سری جهیزیه به نوعروسان هرمزگانی توسط کمیته امداد استان برگزار شد.

۳۷۰ سری جهیزیه به نوعروسان هرمزگانی اهدا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، همزمان با سالروز پیوند آسمانی حضرت علی علیه السلام با حضرت فاطمه الزهرا (س) و روز ازدواج با حضور مدیرکل کمیته امداد استان و مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان، آیین اهدای ۳۷۰ سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد هرمزگان برگزار شد.

جلیل تراهی مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان در این آیین اظهار داشت: در راستای ترویج ازدواج آسان همزمان با سالروز ازدواج گل‌های سرسبد عالم خلقت حضرت امیرالمؤمنین علی علیه السلام و حضرت فاطمه (س) توفیق داریم، تعداد ۳۷۰ سری جهیزیه را به نوعروسان هرمزگانی تقدیم کنیم.

تراهی افزود: ارزش هر سری جهیزیه بالغ بر ۲۵ میلیون تومان و شامل کالاهای اساسی برای آغاز زندگی است، برای این کار از محصولات ایرانی استفاده شده و در مجموع اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان از محل اعتبارات اختصاصی امداد استان و مشارکت خیرین هزینه شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان گفت: در سال جاری توفیق حاصل شده که به کمک خیرین و سایر ارگان‌ها و نهادها برای کمک به زوج های جوان نیازمند تحت حمایت دومین مرحله از اهدای جهیزیه داشته باشیم و مرحله سوم را نیز بالغ بر ۵۰۰ سری جهیزیه در دهه امامت و ولایت و عید سعید غدیر خم اهدا خواهیم کرد.

در این مراسم محمود رضا امیاری مدیرکل ورزش و جوانان استان نیز از تدوین برنامه‌های مناسب برای روز ازدواج در این استان خبر داد و گفت: در هرمزگان در ایام کرونا شاهد افزایش ازدواج و کاهش طلاق بوده‌ایم.

وی همکاری برای ازدواج آسان جوانان و ارائه مشاوره به زوج‌های جوان را از جمله مهم‌ترین برنامه‌های اداره‌کل ورزش و جوانان استان در سال جاری برشمرد.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول