اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  اقتصاد کلان و بودجه

785 میلیارد تومان از منابع هدفمندی برای تولید و اشتغال پرداخت شد

مدیرعامل سازمان هدفمندی یارانه‌ها از پرداخت 785 میلیارد تومان از منابع هدفمندی برای تولید و اشتغال طبق تبصره 18 قانون بودجه سال جاری خبر داد.

785 میلیارد تومان از منابع هدفمندی برای تولید و اشتغال پرداخت شد

امید حاجتی درگفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس اظهارداشت: بنا بر فرمایشات مقام معظم رهبری در سال تولید، پشتیبانی‌ها، مانع زدایی‌ها و نیز در جهت ایجاد تولید و اشتغال در کشور به استناد تبصره 18 قانون بودجه سال 1400 کل کشور مبلغ 785 میلیارد تومان به دستگاهها تخصیص و پرداخت شد.

وی تاکید کرد: قانون بودجه سال جاری از محل جدول تبصره 14 که مربوط به هدفمندسازی یارانه‌ها می‌شود تکالیفی را در جهت تولید و اشتغال به اولویت استان‌هایی که بالاترین نرخ بیکاری را دارند، ایجاد کرده است.

مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها گفت: در جهت حمایت از تولیدات داخلی و ایجاد اشتغال برمبنای صنایع پایدار از محل منابع سازمان هدفمندسازی یارانه ها مبلغ 3675 میلیارد ریال به وزارت جهاد کشاورزی ، 3216 میلیارد ریال به وزارت صمت و مبلغ 4590  میلیارد  ریال به وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی به منظور پشتیبانی در ایجاد اشتغال پرداخت صورت گرفت.

حاجتی افزود: از این مبلغ (7850میلیارد ریال) به منظور حمایت از مددجویان کمیته امداد حضرت امام (ره) و سازمان بهزیستی کل کشور و مبلغ 350 میلیارد ریال به کمیته امداد و مبلغ 150 میلیارد ریال  به سازمان بهزیستی پرداخت شده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول