اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  پنجره تربیت

آغاز گام دوم بیت‌الغزل؛ فراخوان عمومی از صاحب‌نظران حوزه تعلیم و تربیت

در ادامه فرآیند نظرسنجی «معرفی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش»، محورهایی جهت آشنایی با مهم‌ترین مسائل نظام آموزش و پرورش از دیدگاه صاحب‌نظران طرح گردیده است. طی این فراخوان از همه ایشان دعوت می‌شود، دیدگاه‌های خود را برای اهالی تعلیم و تربیت در قاب بیت‌الغزل به اشتراک بگذارند. علیرضا هاشمی‌فر.

آغاز گام دوم بیت‌الغزل؛ فراخوان عمومی از صاحب‌نظران حوزه تعلیم و تربیت

 

علیرضا هاشمی‌فر

پس از انتشار گزارش تفصیلی از فرآیند گام اول بیت‌الغزل و نتایج نظرسنجی «معرفی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش»، رویکرد بیت‌الغزل در ارزیابی و شفاف‌سازی هرچه بیشتر مسائل مرتبط با اداره وزارت آموزش و پرورش در چهار سال آینده از دیدگاه صاحب‌نظران این حوزه است.

بیت‌الغزل از همه صاحب‌نظران دعوت می‌کند تا افتخار داده و به ارائه دیدگاه‌هایشان در حوزه اداره و تحول نظام آمورش و پرورش بپردازند. 

 

در این گام، به نمایندگی از مشارکت‌کنندگان و فعالان تعلیم و تربیت، علاوه‌بر برگزیدگان نظرسنجی اولیه، بیت‌الغزل از همه صاحب‌نظران دعوت می‌کند تا افتخار داده و به ارائه دیدگاه‌هایشان در حوزه اداره و تحول نظام آمورش و پرورش بپردازند. دیدگاه‌های تخصصی همه ایشان با اختلاف‌های فکری، تفاوت سلیقه‌ها و تعارضات احتمالی در بین آن‌ها برای بیت‌الغزل و جامعه تعلیم و تربیت کشور ارزشمند و قابل استفاده و ارزیابی خواهد بود.

برای گردآوری نظرات صاحب‌نظران پرسش‌نامه‌ای در ۹ بخش تنظیم شده است. در هشت بخش اول، درخواست شده است از منظر خود حداکثر سه مسئله مهم مرتبط با آن بخش را به‌همراه ایده کلیدی خود برای حل آن مسئله به‌اختصار بیان کنید. بخش نهم به پیشنهاد سه درخواست راهبردی که از نظر شما وزیر آموزش و پرورش باید از رئیس جمهور دولت سیزدهم داشته باشد اختصاص دارد.

 

خروجی این پرسش‌نامه به عنوان خلاصه دیدگاه‌های صاحب‌نظران مشارکت‌کننده در این طرح برای اداره نظام آموزش و پرورش و فارغ از موضوع انتخاب وزیر منتشر خواهد شد و در اختیار تصمیم‌سازان و تصمیم‌گیران قرار خواهد گرفت.

همچنین بیت‌الغزل با ایجاد این فرصت برای همه صاحب‌نظران این حوزه و با دعوت از ایشان طی این فراخوان، پس از دریافت دیدگاه‌ها و بررسی اولیه آن، با تشکیل پروفایلی اختصاصی برای ایشان تحت عنوان صاحب‌نظران تعلیم و تربیت،‌ نقطه‌نظرات ایشان را در صفحه خود که در تارنمای بیت‌الغزل به نشانی beytolqazal.ir ایجاد می‌شود، منعکس خواهد.

در انتها از همه صاحب‌نظران حوزه آموزش و پرورش (اعم از منتخبین و غیر‌منتخبین) به‌طور ویژه دعوت می‌شود، با مراجعه به صفحه مربوطه در تارنمای بیت‌الغزل و دریافت فایل سوالات، دیدگاه‌های ارزشمند خود را برای استفاده اهالی تعلیم و تربیت بیان نمایند.

انتهای پیام/

از شما صاحبنظر گرامی در حوزه تعلیم و تربیت هم دعوت می کنیم، از نویسندگان، ممیزان و اعضای هیئت تحریریه پنجره تربیت باشید. برای ارسال مطالب و عضویت در هیئت تحریریه، از طریق ایمیل FarsPanjarehTarbiat@gmail.com مکاتبه فرمائید.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول