اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دیگر رسانه ها

واکنش کاربران به سخنان روحانی در هیئت دولت/لااقل تو این بیست روز آخر بی‌عرضگی دولت را گردن بقیه نیانداز!

سخنان امروز حسن روحانی در جریان هیئـت دولت درباره تصویب برجام و گل‌هایی که دولت دوازدهم در این مسیر زد واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی را به همراه داشته است.

واکنش کاربران به سخنان روحانی در هیئت دولت/لااقل تو این بیست روز آخر بی‌عرضگی دولت را گردن بقیه نیانداز!

گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس: سخنان امروز حسن روحانی در جریان هیئـت دولت درباره تصویب برجام و گل‌هایی که دولت دوازدهم در این مسیر زد واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی را به همراه داشته است.

حسن روحانی در این جلسه  گفت: چرا وقتی تیم ملی ما در مذاکرات پیروز می‌شود برایمان سخت است کف بزنیم؛ می گویند دولت کاری نکرده است؛ دروغ شاخدار می گویند که در دولت یازدهم و دوازدهم کاری نشده؛ دروغ به نظام نبندید و حرف ناروا نزنید. 

وی افزود: اگر سه گل زده شد و یک گل خوردیم ما پیروزی قطعی داریم. چرا وقتی تیم ملی ما در مذاکرات پیروز می شود چرا برایمان سخت است کف بزنیم و تعظیم کنیم؟ این جناح و آن جناح ندارد.
رئیس جمهور تصریح کرد: اگر اصل ۶۰ لطمه نمی‌خورد‌که در آذرماه لطمه خورد، و اگر ۱۱ آذر لطمه نمی خوردیم در اسفند ماه برجام تکمیل شده بود و مردم عید و فروردین دیگری می دیدند.

روحانی خاطرنشان کرد: امروز سفره‌ای آماده است، هرچند فرصت را از دولت دوازدهم گرفتند اما امیدواریم دولت سیزدهم نتیجه بگیرد. ما امید داریم به قول خود عمل کنیم. در تحریم کارهایی که باید انجام دادیم و اگر مردم گزارش وزیر خارجه را بخوانند متوجه می‌شوند.

گوشه‌ای از واکنش کاربران در ادامه آمده است.

💬 محمد میرزایی
روحانی: اگر سه گل زده شد و یک گل خوردیم ما پیروزی قطعی داریم. چرا وقتی تیم ملی ما در مذاکرات پیروز می شود چرا برایمان سخت است کف بزنیم و تعظیم کنیم؟
پ ن: آقای روحانی! جمعه صبح که بشه متوجه میشی اون سه گل فقط تو و تیمت زدین، بقیه مردم بعد از #چنان_رونق_اقتصادی پنجاه تا گل خوردن!

 

💬 علیرضا گرایی
روحانی در سالگرد امضای ننگنامه برجام که قرار بود بالمره همه تحریم‌ها رو از روز اجرا لغو کنه؛ گفت علت لغو نشدن تحریم‌ها قانون سال پیشه مجلسه:))) حسن تو واقعا اسطوره سنگ پاهایی! لااقل تو این بیست روز آخر بی‌عرضگی دولتتو گردن بقیه ننداز...

 

💬 مسعود براتی
اعتراف ضمنی روحانی به اینکه مذاکرات وین نتوانست تحریم‌ها را لغو کند. قانون مصوب مجلس شرط ساده‌ای دارد، لغو موثر تحریم‌ها، وقتی روحانی می‌گوید مجلس مانع شده است، یعنی مذاکرات جدید نتوانسته تحریم‌ها را لغو کند. #تحریم #مذاکرات_وین

 

💬 پهلوانی
کاش صداوسیما نطق روحانی بعد از امضای برجام در ۲۳تیرماه سال ۱۳۹۴ رو پخش کنه ببینیم بعد ۶ سال دقیقا چی میخواستیم الان چی داریم.

 

💬 دکتر سید علی موسوی
شصت سال اقتصاد را عقب انداخته حالا از اصل 60 قانون اساسی حرف می‌زند! این طنز تلخ دوران ماست.

 

💬 محمد صرفی
آقای روحانی سردسته #جریان_تحریف است. حرفهای امروز او از حیث منافع ملی فاجعه‌بار است.

 

💬 سید محمد جواد حسینی
روحانی: می گویند دولت کاری نکرده است، دروغ شاخدار نگویید! دروغ شاخدار اینه که بگیم دولت کارهای مثبت زیادی انجام داد درحالیکه ناکارآمدی دولت برای همه اثبات شده

💬 سید احمد \_ خادم انقلاب
روحانی امروز: اگر۱۱ آذر(قانون اقدام راهبردی مجلس)نبود، تحریم‌ها در اسفند لغو می‌شد
منظورش این است
اگر گذاشته بودن من کشور را تسلیم آمریکا  میکردم تحریم‌ها برداشته می‌شد،،،
آمریکا هنوز تحریم‌های افعانستان و عراق را بر نداشته

 

💬صمصام
روحانی: هر آنچه از #مذاکره خواستیم به آن برسیم رسیدیم! کوچیک شدن سفره ی مردم، تعطیلی کارخونه ها، بالا رفتن سن ازدواج، نبود مسکن، دزدی دختر و داماد وزرا، پیداشدن کلی جاسوس و بی ارزش شدن پول ملی از جمله مواردی بود که با برجام بهش رسیدیم!

 

💬 حامد موفق بهروزی
تفسیر روحانی از اصل ۶۰ قانون اساسی: مجلس حق قانون گذاری ندارد!

به گزارش خبرگزاری فارس، مالک شریعتی عضو کمیسیون انرژی مجلس هم در واکنش به سخنان رئیس جمهور گفته: روحانی از سال ۹۶ قول لغو همه تحریم‌ها را داده بود. در آن سال‎ها نه مجلس یازدهم بود و نه قانون اقدام راهبردی اما عدم لغو تحریم‌ها را به گردن ترامپ انداخت، اکنون هم قانون لغو تحریم‌ها را به عنوان مانع معرفی می‌کند. 

او ادامه داده: نتیجه قانون اقدام راهبردی این شد که دیگر آمریکایی‎‌ها نتوانند با برنامه‌‎ریزی برای فریب، وعده‌‎هایی بدون نتیجه بدهند و امتیاز بگیرند. با این قانون مسیر یک‌طرفه امتیازگیری از ایران مسدود شد اما به‌‎هیچ عنوان این قانون مانع لغو تحریم‌‎ها نشد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول