اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

آتش‌سوزی در جنگل‌های منطقه مشایخ/ محیط‌بانان و نیروهای محلی در تلاش برای اطفا حریق

مدیرکل محیط‌زیست چهارمحال و بختیاری گفت: از ظهر دیروز در جنگل‌های حفاظت‌شده منطقه مشایخ شهرستان کیار آتش‌سوزی رخ داد که توسط مردم محلی و محیط‌بانان حاضر در منطقه اتفا شد اما از صبح امروز مجددا شعله‌های آتش زبانه کشید و منطقه گسترده‌ای را دربرگرفت.

آتش‌سوزی در جنگل‌های منطقه مشایخ/ محیط‌بانان و نیروهای محلی در تلاش برای اطفا حریق

شهرام احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: از ظهر دیروز در جنگل‌های حفاظت‌شده منطقه مشایخ شهرستان کیار آتش‌سوزی رخ داد که توسط مردم محلی و محیط‌بانان حاضر در منطقه اطفا شد.

مدیرکل محیط‌زیست چهارمحال و بختیاری افزود: از صبح امروز مجددا شعله‌های آتش زبانه کشید و منطقه گسترده را دربرگرفت که در حال حاضر نیروهای محیط‌زیست، پرسنل هلن و سبزکوه، منابع طبیعی و مدیریت بحران، مردم محلی و سایر ادارات در منطقه در تلاش هستند تا آتش را به طور کامل مهار کنند.

احمدی با اشاره به ورود گردشگران به استان خاطرنشان کرد: علت این آتش سوزی بی‌احتیاطی مردم بوده که خسارت زیادی به محیط زیست استان وارد کرده است اما وسعت دقیق آتش‌سوزی تا به حال مشخص نشده است و باید تا پایان آتش‌سوزی صبر کرد.

وی در پایان با اشاره به اینکه این آتش‌سوزی خسارت جانی نداشته از گردشگران خواست نسبت به خاموش کردن آتش‌هایی که در محیط‌زیست روشن می‌کنند دقت کافی داشته باشند.

انتهای پیام/68035

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول