اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

کشف ۱۱ تن نهاده دامی قاچاق و خارج از شبکه توزیع در ایلام

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی استان مقدار ۱۱ تن نهاده دامی قاچاق و خارج از شبکه توزیع در استان کشف شد.

کشف ۱۱ تن نهاده دامی قاچاق و خارج از شبکه توزیع در ایلام

سردار دلاور القاصی‌مهر صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی در پی رصد و اشرافیت اطلاعاتی مبنی بر فعالیت افراد سودجو و دلال که در زمینه خرید، دپو و نگه داری نهاده دامی قاچاق فعالیت داشته و باعث اخلال در نظام توزیع و متعاقبا مشکلات عدیده‌ای برای فعالان عرصه تولید داخل به وجود آورده‌اند، رسیدگی به این موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: ماموران انتظامی پس از هماهنگی‌های لازم با مرجع قضایی و همکاری سازمان‌های ذی‌ربط، خودروی حامل نهاده دامی قاچاق را در یکی از شهرستان‌های استان شناسایی و جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه در بازرسی ماموران انتظامی از بار خودرو مقدار ۱۱ تن نهاده دامی قاچاق و خارج از شبکه توزیع کشف شد، خاطر نشان کرد: ارزش ریالی این محموله‌ی قاچاق برابر نظر کارشناسان بالغ بر یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال برآورد شده و در این راستا یک متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شده است.

انتهای پیام/ ۹۷۰۸۷۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول