اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

توصیه راموس بر ضد رئال: به امباپه گفتم در پاریس بماند / من، کیلیان و نیمار با هم قهرمان خواهیم شد

سرخیو راموس که به تازگی راهی پاریس شده در خصوص انتقال امباپه به رئال اظهار داشت: من به کیلیان توصیه کردم که در اینجا بماند تا با هم، 3 نفری قهرمان جام‌های حیرت انگیز شویم.

توصیه راموس بر ضد رئال: به امباپه گفتم در پاریس بماند / من، کیلیان و نیمار با هم قهرمان خواهیم شد

به گزارش خبرگزاری فارس، سرخیو راموس که به تازگی از رئال مادرید راهی پاری سن ژرمن شده است، در خصوص آینده امباپه صحبت کرد.

کاپیتان سابق کهکشانی‌ها که 16 سال درخشان را در مادرید گذراند در خصوص شایعات انتقال فوق ستاره فرانسوی به رئال اظهار داشت: من به او توصیه کردم که در پاریس بماند. من نمی‌توانم برای آینده او تصمیم بگیرم ولی به او پیشنهاد کردم که در این تیم بماند.

وی ادامه داد: ما در اینجا به بهترین بازیکنان نیاز داریم و کیلیان امباپه نیز یکی از بهترین‌هاست. مثل نیمار. ما هر 3 نفر در کنار هم می‌خواهیم افتخارات هیجان انگیزی برای پاریس بدست آوریم.

به گزارش فارس، از مدت‌ها پیش رئال مادرید برای خرید امباپه برنامه ریزی که بتواند در این تابستان او را به خدمت گیرد. هنوز این بازیکن با پاریس تمدید نکرده و این احتمال وجود دارد که به رئال مادرید بپیوندد. با این حال راموس به او توصیه کرده که به مادرید نرود و برای قهرمانی پاریس در این باشگاه بجنگد.

پاری سن ژرمن در 2 سال قبل یک بار به فینال رسید و مغلوب بایرن مونیخ شد و سال گذشته نیز در نیمه نهایی به سیتی و گواردیولا باخت. امسال حالا قصد دارد با حضور بازیکنانی مثل راموس بتواند با پوچتینو فاتح اروپا شود. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول