اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

انصراف یکی دیگر از گزینه‌های پیشنهادی انتخاب شهردار/ جزئیات جلسه امروز منتخبین شورای ششم

منتخب شورای ششم تهران توضیحاتی درباره جزئیات جلسه امروز منتخبین جهت بررسی انتخاب شهردار جدید پایتخت ارائه داد و گفت: عبدالله فتح الهی یکی دیگر از گزینه‌های پیشنهادی به عنوان شهردار، از قبول مسوولیت انصراف داد.

انصراف یکی دیگر از گزینه‌های پیشنهادی انتخاب شهردار/ جزئیات جلسه امروز منتخبین شورای ششم

ناصر امانی، منتخبین شورای ششم تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس درباره جلسه امروز منتخبین جهت بررسی گزینه‌های انتخاب شهردار اظهار داشت: مرحله مقدماتی بررسی گزینه‌ها به اتمام رسید و وارد بررسی شاخص های دهگانه در میان افراد باقیمانده هستیم.

 وی با اشاره به اینکه وارده تطبیق شاخص‌های دهگانه با مصادیق شده‌ایم، گفت: در جلسه امروز افراد در مورد گزینه ها نمره‌های ۱ تا ۱۰ اعلام می‌دهند و تصمیم نهایی بعداً انجام گرفته خواهد شد.

منتخب شورای ششم با بیان اینکه برخی از گزینه‌های پیشنهادی رزومه خود را جهت قبول تصدی شهرداری برای منتخبین شورای ششم ارسال کرده‌اند، گفت: البته برخی هم هنوز در رزومه‌شان را ارسال نکرده و دوشنبه هفته آینده آخرین مهلت ارسال رزومه گزینه‌های پیشنهادی است.

 امانی گفت: در جلسه امروز که همچنان ادامه دارد در مورد توانمندی افراد و روحیات آنها نیز بحث و گفت‌و‌گو می‌شود و به نوعی این جلسه مشورتی است.

وی یادآور شد: البته خود گزینه های پیشنهادی در جلسه حضور ندارند و احتمالاً در جلسات بعدی که قرار است این افراد برنامه‌های خود را اعلام کنند از آنها جهت شرکت در جلسه دعوت می کنیم.

منتخب شورای ششم تهران اعلام کرد: همچنین عبدالله فتح اللهی از دیگر گزینه‌های پیشنهادی به عنوان شهردار تهران امروز از قبول مسئولیت به عنوان شهردار انصراف داد.

به گزارش فارس، پرویز فتاح،‌ مخبر دزفولی، سعید محمد، سردار حاجی زاده،‌ فرهاد رهبر، محمد فروزنده سردار وحیدی و مسکنی، پژمان پشمچی‌زاده، علیرضا جاوید، قدرت‌الله گودرزی، مرضیه وحید دستجردی و سردار محمدرضا فلاح‌زاده نیز از جمله این گزینه‌ها هستند که روزهای گذشته اعلام کردند آمادگی برای شهردار شدن ندارند و در این شرایط تعداد گزینه‌ها به ۲۷ نفر رسیده است. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول