اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

مقاومت فلسطین: امارات و کشورهای عربی شریک جرم جنایات اسرائیل هستند

گروههای مقاومت فلسطین تأکید کردند که عادی‌سازی مفتضحانه و علنی روابط اعراب مرتجع با رژیم صهیونیستی، به منزله موجه جلوه دادن جنایتهای این رژیم علیه ملت و سرزمین فلسطین است.

مقاومت فلسطین: امارات و کشورهای عربی شریک جرم جنایات اسرائیل هستند

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، گروههای مقاومت فلسطین امروز چهارشنبه، افتتاح سفارت امارات عربی متحده در فلسطین اشغالی را محکوم کردند.

این گروه‌ها با انتشار بیانیه‌ای تأکید کردند، این اقدام، «تثبیت اشتباه بزرگی است که امارات در حق ملت و تاریخ امت [اسلامی] مرتکب شده است».

پایگاه خبری فلسطین الیوم ضمن نقل این بیانیه گزارش داد، این عادی‌سازی مفتضاحانه و علنی روابط با رژیم صهیونیستی، به منزله موجه جلوه دادن جنایت علیه ملت و سرزمین فلسطین است.

این گروهها تأکید کردند که این اقدام امارات، صرفا «خدمت رایگان به اسرائیل و مشروعیت‌بخشی به تجاوزات آن به سرزمین و مقدسات ماست».

گروههای مقاومت خاطر نشان کردند، کشورهای عربی که روابط خود را با رژیم صهیونیستی عادی کردند، جانفشانیها امت اسلامی را از بین بردند و بر سر حقوق و اصول ملت امتیاز دادند، شرکای رژیم صهیونیستی هستند.

در این بیانیه تأکید شد که این مشارکت در تجاوز مداوم و مستمر به ملت فلسطین است و امارات در صدر این شرارت، قرار دارد.

بر اساس این بیانیه، این اقدام، از سوی ملتهای آزاده صورت نمی‌گیرد و باید با یک حرکت مردمی گسترده، «این اقدام مفتضحانه و خیانتکاران جدید عرب را از بین برد».

این گروهها در پایان تأکید کردند که با سرنگونی این خیانتکاران، باید قطب‌نمای دشمنی را به سمت صهیونیستهای جنایتکار تنظیم کرد.

سفارت امارات عربی متحده در تل‌آویو امروز (چهارشنبه) طی مراسمی رسماََ افتتاح شد. در این مراسم، جمعی از مقام‌های سیاسی و نظامی رژیم صهیونیستی و اماراتی از جمله «اسحاق هرتزوگ» رئیس و «یائیر لاپید» وزیر خارجه این رژیم حضور داشتند.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول