اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

تلاش رئیس و معاونان دانشگاه علوم پزشکی برای حضور در سازمان نظام پزشکی

در حالی که این روزها کشورمان درگیر پیک پنجم کروناست، رئیس و معاونان وی به جای تلاش تمام وقت در راستای کاهش آلام و درد مردم و تلاش برای گذشتن به سلامت از این پیک در حال تلاش و رقابت با پزشکان زنجانی برای کسب کرسی‌های هیات مدیره سازمان نظام پزشکی استان هستند.

تلاش رئیس و معاونان دانشگاه علوم پزشکی برای حضور در سازمان نظام پزشکی

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، انتخابات هشتمین دوره هیات مدیره سازمان نظام پزشکی همزمان با سراسر کشور فردا جمعه ۲۵ تیر ماه ۱۴۰۰ در استان زنجان نیز برگزار می‌شود و پزشکان زنجانی برای انتخابات هیات مدیره پای صندوق‌های رای خواهند رفت.

لیست‌ها و تشکل‌های مختلفی برای حضور در هیات مدیره اعلام آمادگی کرده و خود را برای حضور در عرصه سازمان نظام پزشکی اعلام آمادگی کرده‌اند، اما چند لیست منتشر شده بسیار جای تعجب و جای بحث دارد.

دیده شدن اسامی رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان و معاونان وی در لیست‌های منتشر شده اگر چه غیر قانونی نیست ولی غیر اخلاقی است، چرا که برگزار کننده انتخابات هیات مدیره سازمان نظام پزشکی استان زنجان، معاون دیگر آقای رئیس است.

شاید این خیز رئیس و معاونان وی برای حضور در هیات مدیره سازمان نظام پزشکی استان زنجان این شائبه را تقویت کند که وی و همکارانش به دنبال تسخیر این سازمان هستند تا اگر در دولت آینده جایی در دانشگاه نداشتند بتوانند برای خود خاکریز جدیدی را ایجاد کنند.

حضور رئیس و معاونان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی در انتخابات هیات مدیره سازمان نظام پزشکی شاید در حال حاضر در هیچ استانی در کشور دیده نشود و به نظر می‌رسد این بدعت در استان زنجان شکل گرفته است.

در حالی که این روزها کشورمان درگیر پیک پنجم کروناست و رئیس و معاونان وی به جای تلاش تمام وقت در راستای کاهش آلام و درد مردم و تلاش برای گذشتن به سلامت از این پیک در حال تلاش و رقابت با پزشکان زنجانی برای کسب کرسی‌های هیات مدیره سازمان نظام پزشکی استان هستند.

انتهای پیام/2308/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول