اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

دستگاه قضایی ورود کرد/ مشکل تأمین آب راشا کاسپین حل شد

رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: با ورود دستگاه قضایی استان مشکل تامین آب مجتمع راشا کاسپین زنجان رفع شد.

دستگاه قضایی ورود کرد/ مشکل تأمین آب راشا کاسپین حل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در هشتمین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان زنجان با اشاره به بازدید از چند واحد صنعتی استان در راستای حل مشکلات اظهار کرد: امروز در ادامه بازدید از واحدهای تولیدی و در راستای بررسی و حل مشکلات، از سه واحد تصفیه خانه فاضلاب شهری زنجان، شرکت مرمرین سنگ کسری و مجتمع کاغذسازی راشا کاسپین با عضور اعضای ستاد و مسوولان اجرایی بازدید شد.

وی با بیان اینکه این اولین بازدید از تصفیه‌خانه فاضلاب شهری زنجان بود که یک اقدام بسیار خوب و ارزشمندی در تصفیه فاضلاب شهری بود که بدون استفاده از منابع دولتی و بیشترین فایده و تامین آب به صنایع تولیدی می‌کند، افزود: 60 درصد فاضلاب‌های شهری زنجان در این مجموعه تصفیه و مجددا مورد بهره‌برداری صنعتی قرار می‌گیرد که با این کار ۱۷ میلیون متر مکعب از بهره‌‌برداری آب سفره‌های زیر زمینی جلوگیری می‌شود.

رئیس ستاد اقتصاد مقاومتی استان زنجان اظهار کرد: دومین شرکتی که مورد بازدید قرار گرفت شرکت مرمرین سنگ کسری بود که بزرگترین تولید کننده انواع سنگ‌های ساختمانی و زینتی در استان است که این شرکت هم مشکل تامین سنگ خام و فروش سنگ در داخل کشور را داشت که با توجه به اهمیت موضوع به مدیر کل بازرسی استان ماموریت داده شد، اسناد و قرار دادهای شرکت با سایر نهادها مورد بررسی قرار دهد  و گزارش خود را برای اتخاذ تصمیم  به ستاد ارائه کند.

صادقی نیارکی افزود: سومین واحد تولیدی مجتمع کاغذ سازی راشا کاسپین بود که هشتمین جلسه  ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان به لحاظ اهمیت موضوع در سالن این مجتمع برگزار شد که خدمات این مجتمع در سطح کشوری است و این حجم از تولید، کمک به اقتصاد و ایجاد اشتغال در استان بسیار ارزشمند است.

رئیس کل دادگستری استان زنجان با بیان اینکه دستگاه قضایی حمایت از تولید و تلاش برای رفع موانع تولید و پشتیبانی از سرمایه‌گذار را یک وظیفه و تکلیف برای خود می‌داند خاطر نشان کرد: بهترین نسخه در این موضوع که با اطمینان به آن  می‌توان عمل کرد، عمل به منویات رهبری و جدییت برای تحقق شعار سال است.

وی با اشاره به اینکه شرکت راشا کاسپین مشکل تامین برق و زمین برای توسعه فازهای جدید دارد که با راه‌اندازی این  واحدها در آینده‌ای نزدیک زمینه ایجاد اشتغال یک هزار نفر در این مجتمع فراهم خواهد شد، ادامه داد: مسوولان امر باید نگاه حمایتی به این مجتمع را با این حجم تولید و اشتغال داشته باشند.

رئیس کل دادگستری استان زنجان ادامه داد: با ورود دستگاه قضایی استان مشکل تامین آب مجتمع راشا کاسپین برطرف شد و امروز  این واحد تولیدی ۷۰ درصد آب مورد نیاز خود را از آبهای تصفیه شده تامین می‌کند و این بسیار ارزشمند است و باید بپذیریم در شرایط فعلی کشور، سرمایه‌گذار نیازبه حمایت دارد و دستگاه قضایی با قاطعیت حمایت قضایی  را به عمل خواهد آورد.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول