اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

خرمگاه: آقای منصوریان! این راه که می‌روید به ترکستان است

مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: فقط می‌توانم به منصوریان بگویم این راه که می‌روید به ترکستان است.

خرمگاه: آقای منصوریان! این راه که می‌روید به ترکستان است

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، محمد خرمگاه پس از شکست 3 بر یک آلومینیوم اراک مقابل گل‌گهر سیرجان در رقابت‌های جام حذفی در نشست خبری اظهار داشت: به عنوان دوست و همکار به آقای منصوریان می‌گویم این راهی که شما می روید به ترکستان است. در شرایطی که در دو بازی اخیر برای تیم ما افتاد و حمایتی که شما از داوری می‌کنید چندان منطقی نیست. از دوستم، همکارم خواهش می‌کنم کاری را بکند که فوتبال ایران انجام می‌دهد. آقای منصوریان شما نمی‌توانید برخلاف مسیر رودخانه شنا کنید. اتفاقاتی در دو بازی اخیر ما افتاد که من نمی‌توانم بپذیریم.

وی ادامه داد: چرا داور بازی باید به بازیکن ما بگوید زر نزن؟ معذرت می‌خواهم که این جمله را به کار می‌برم، اما داور چرا به خودش چنین اجازه‌ای می‌دهد؟ اگر منصوریان این کار را نکند من خودم به تنهایی به فدراسیون خواهم رفت تا بپرسم داور چرا به خودش چنین اجازه‌ای داده است؟ بازیکن ما به کمک داور بازی می‌گوید چرا فلان صحنه را خطا نگرفتید که او پاسخ می‌دهد شما اگر فوتبال بلد هستید کار خودتان را بکنید و به این مسائل کاری نداشته باشید.

مربی آلومینیوم اراک خاطرنشان کرد: فقط می‌توانم بگویم متاسفم و به منصوریان می‌گویم که این کار را نکند، چون فوتبال ما این شرایط را نمی‌طلبد. شکایت مان را به کمیته اخلاق و کمیته صیانت خواهیم برد. بازی را ببینید که چه اتفاقاتی رخ داد. کرنر شد و توپ برگشت و پنالتی شد. چرا چنین اتفاقاتی رخ داد. چرا داور باید به خودش اجازه بدهد که چنین الفاظی را به کار ببرد. اگر منصوریان این موضوع را پیگیری نکند، ما این کار را خواهیم کرد تا حق بازیکنان ضایع نشود. 

خرمگاه درمورد اینکه کادر فنی حریف هم به داوری معترض بود، گفت: آنها نظر خودشان را گفتند و ما هم نظرمان را گفتیم. ما درخصوص تیم گل‌گهر حرفی نزدیم. درمورد بازی هیچ صحبتی ندارم. چه صحبتی می‌توانم بکنم؟ مربیان و کادر فنی زحمت می‌کشند و این اتفاقات رخ می‌دهد. آقای منصوریان این راهی که می‌روید به ترکستان است! چیزی که بقیه دیدند نظر خودشان است و ما هم نظر خودمان را می‌گوییم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول