اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

شوراى نگهبان ضامن جمهوریت نظام و اسلامیت قوانین است

امام جمعه ابهر گفت: شوراى نگهبان یکى از ارکان اصیل نظام اسلامى و ضامن جمهوریت نظام و اسلامیت قوانین در جمهورى اسلامى و حافظ قانون اساسى است، که بارها در معرض هجمه تبلیغاتى بدخواهان جمهورى اسلامى قرار گرفته است.

شوراى نگهبان ضامن جمهوریت نظام و اسلامیت قوانین است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام جعفر رحیمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر ابهر به در پیش بودن روز عرفه اشاره و اظهار کرد: یکی از بزرگترین نعمت‌های الهی که به انسان ارزانی داشته شده، این است که اجازه داده او را بخواند.

امام جمعه ابهر با اشاره به در پیش بودن عید سعید قربان،  اقامه نماز عید را یادآور شد و گفت: عید قربان یکی از اعیاد بزرگ اسلامی است که یادآور زیباترین نمونه تعبد انسان در برابر خداوند متعال است.

وی به سالروز تاسیس شورای نگهبان در تاریخ ۲۶ تیر سال ۱۳۵۹ اشاره و تصریح کرد: شورای نگهبان جایگاهی بی‌بدیل و راهبردی در نظام اسلامی دارد و به‌همین دلیل یکی از نهادهایی است که بیشترین هجمه‏‌های دشمن را به‌خود اختصاص داده که بیانگر ‌پیشینه و جایگاه این نهاد تأثیرگذار است، چرا که این شورا نقطه تضمین و سلامت نظام و تامین کننده امنیت سیاسی است.

رحیمی ادامه داد: شوراى نگهبان یکى از ارکان اصیل نظام اسلامى و ضامن جمهوریت نظام و اسلامیت قوانین در جمهورى اسلامى و حافظ قانون اساسى است، که بارها در معرض هجمه تبلیغاتى بدخواهان جمهورى اسلامى قرار گرفته است.

امام جمعه ابهر افزود: حملات به شوراى نگهبان گاه از سوى دشمنانى است که با اسلامیت نظام مخالفت دارند و سعى می‌کنند که این نهاد مؤثر نظام را تضعیف کنند تا از این طریق راه ورود احکام و قوانین غیر اسلامى در کشور باز شود و گاه از سوى کسانى است که به هر دلیل مورد تأیید شوراى نگهبان براى ورود به انتخاباتها قرار نگرفته‌اند.

انتهای پیام/73004/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول