اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

۱۴۴۷ نفر در دوره‌های مهارتی در زنجان شرکت کردند

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان گفت: یک هزار و 447 نفر در دوره‌های مهارتی برگزار شده در زنجان شرکت داشتند.

۱۴۴۷ نفر در دوره‌های مهارتی  در زنجان شرکت کردند

محمدرضا انصاری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: آموزش مهارتی راهی برای ایجاد اشتغال در بین جوانان است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان با بیان اینکه با وجود شرایط کرونایی در سه ماهه نخست سال‌جاری یک هزار و ۴۴۷ نفر در دوره‌های مهارتی شرکت داشتند، عنوان کرد: یک هزار و ۱۴۰ نفر نیز با برگزاری آزمون موفق به کسب گواهی مهارت در سال‌جاری شدند.

وی با اشاره به اینکه عملکرد آموزش مهارتی بخش دولتی ۵ هزار و ۱۲۸ نفر دوره بوده است، اضافه کرد: این تعداد شال ۵۳۰ هزار نفر ساعت می‌شود.

انصاری با اشاره به اینکه در سه ماهه نخست سال‌جاری ۲۲۸ هزار و ۶۹۴ عملکرد آموزش‌های مهارتی بخش غیر دولتی بوده است، بیان کرد: ۹۷۴ نفر دوره آموزشی در این بخش در سال ۱۴۰۰ ارائه شده است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان با بیان اینکه ۱۷۵ آموزشگاه آزاد در استان زنجان دایر است، بیان کرد: از این تعداد ۱۳۷ آموزشگاه ویژه بانوان، ۷ آموزشگاه ویژه آقایان و ۳۱ آموزشگاه به صورت مشترک است.

وی اضافه کرد: در استان زنجان ۱۲ مرکز آموزشی دولتی، ۱۱۹ کارگاه ثابت شهری، ۱۶ کارگاه جوار زنجان، ۱۰ کارگاه جوار پادگان، چهار کارگاه جوار و بین کارگاهی، ۴۹ جوار روستا و عشایر، ۱۴ کارگاه صنایع و صنوف فعال است.

انتهای پیام/۷۳۰۰۹/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول